باربری شهرک صنعتی پایتخت

باربری شهرک صنعتی پایتخت را با مجموعه بارتو تجربه کنید

شهرک‌های صنعتی فراوانی در تهران وجود دارند که بسیاری از نیازهای تولیدی و صادراتی کشور را تامین می‌کنند. یکی از این مراکز، شهرک صنعتی پایتخت است که با فعالیت تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، روزانه محصولات فراوانی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند. تنوع بالای محصولات تولید شده و احتیاج به یک فرایند مناسب و امن برای جابه‌جایی آن‌ها، نیاز به یک مرکز معتبر باربری را در این شهرک افزایش می‌دهد. بر همین اساس مجموعه بارتو با پشتیبانی از خدمات تخصصی باربری شهرک صنعتی پایتخت، سرویس‌هایی فعال را برای انتقال بارهای سنگین و فوق سنگین از این شهرک به تمام نقاط کشور در نظر گرفته است.

رویکرد اختصاصی حمل بارهای صنعتی در مجموعه بارتو

مجموعه‌های اندکی در سطح کشور هستند که رویکردی اختصاصی را برای جابه‌جایی بارهای صنعتی به کار بگیرند. این مجموعه‌ها با تجهیز به انواع ماشین‌های باری سنگین و نیمه‌سنگین و استخدام رانندگانی مسلط به جابه‌جایی بارهای صنعتی، روشی متفاوت را نسب به حمل اثاثیه منزل انتخاب می‌کنند. بارتو به‌عنوان یک باربری معتبر در سطح تهران، انواع کالاهای تولیدی شهرک صنعتی پایتخت را با ارائه بیمه‌نامه معتبر و بارنامه رسمی، زیر نظر اتحادیه باربران استان تهران به نقاط دور و نزدیک ارسال می‌کند. کارخانه‌های صنعتی شهرک صنعتی پایتخت می‌توانند برای اطمینان از یک باربری سریع و باکیفیت مجموعه ما را انتخاب کنند.

حمل بار

حمل بار از شهرک صنعتی پایتخت به تمام نقاط ایران

داشتن سرویس‌هایی فعال در تمام شرایط آب‌وهوایی و بیشتر روزهای سال، از مهم‌ترین خدماتی است که” خدمات باربری بارتو ”  بارتو به‌عنوان بهترین باربری شهرک صنعتی پایتخت در اختیار کارخانه‌های تولیدی و مشتریان قرار می‌دهد. با توجه به تولیدات روزانه این شهرک صنعتی، بارتو توانایی انتقال انواع بارهای صنعتی به نقاط مختلف ایران حتی مسیرهای سخت و صعب‌العبور را نیز دارد.

خدمات باربری شهرک صنعتی پایتخت در مجموعه بارتو شامل حمل انواع بارهای زیر هستند:

  • فلزی
  • معدنی غیرفلزی
  • مواد غذایی
  • الکترونیکی
  • نساجی و پوشاک
  • مواد شیمیایی
  • مواد سلولزی
  • پلاستیک
  • قطعات تراشکاری و پرس
  • انواع رنگ
  • شیشه
  • قطعات خودرو
  • مقوا و کارتن
  • یخچال

انواع ماشین در باربری‌ شهرک‌ صنعتی‌ پایتخت‌

باتکیه‌بر ناوگان باری پیشرفته مجموعه بارتو هیچ نگرانی برای انتقال بارهای صنعتی شهرک صنعتی پایتخت وجود ندارد. مجموعه ما برای افزایش سرعت خدمات و داشتن سرویس‌هایی فعال برای جابه‌جایی انواع بارها از بهترین ماشین‌های نیمه‌سنگین و سنگین استفاده می‌کند که هر یک از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی ماشین‌های باری بارتو برای خدمات باربری شهرک صنعتی پایتخت اشاره می‌کنیم.

تریلی

انواع تریلی حمل بار

تریلی‌های مجموعه بارتو در جابه‌جایی بارهای فوق سنگین در مسافت‌های بسیار دور نقش مهمی را بر عهده دارند. این خودروهای باری با توانایی بالا برای حمل بارهای بیش از ۱۵ تن، در جابه‌جایی محموله‌های فلزی از شهرک صنعتی پایتخت به تمام نقاط ایران کاربرد بالایی دارند.

اگر اطلاعات کاملی در زمینه حمل بار با تریلی ندارید به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه” حمل بار با تریلی “دیدن فرمایید.

کامیون خاور

خاور حمل بار

ماشین‌های خاور مورد استفاده برای باربری‌های صنعتی باید بالاترین قدرت را برای حمل‌ونقل این نوع از بارها داشته باشند. مجموعه بارتو با استفاده از بهترین ماشین‌های خاور حمل بار طیف متنوعی از بارهای صنعتی شهرک صنعتی پایتخت در زمینه مواد غذایی، یخچال‌ها، مواد شیمیایی، پلاستیک، انواع رنگ‌ها و قطعات خودرو را به بازارهای داخلی ارسال می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با خاور از صفحه” حمل بار با خاور “دیدن فرمایید.

کامیون تک محور

کامیون تک و جفت

کامیون‌های جفت و تک در نقل‌وانتقال انواع بارهای ۷ تا ۱۰ تن کاربر دارند. بارتو برای خدمات باربری شهرک صنعتی پایتخت جدیدترین کامیون‌های تک و جفت را برای مسافت‌های دور استانی و حمل بارهای سنگین در فاصله‌های دور و نزدیک به کار می‌گیرد. با کمک این کامیون‌ها بسیاری از محموله‌های این شهرک را می‌توان به‌صورت انبوه به نقاط مختلف کشور ارسال کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با کامیون تک محور از صفحه ” حمل بار با  کامیون تک محور “دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با کامیون جفت محور از صفحه ” حمل بار با  کامیون جفت محور “دیدن فرمایید.

وانت نیسان

باربری نیسان برای حمل بار از شهرک صنعتی پایتخت

بهترین ماشین باری برای ارسال بارهای کم‌حجم در مسافت‌های درون‌استانی نزدیک، نیسان است. این ماشین به‌عنوان کاربردی‌ترین ماشین حمل بار در مجموعه بارتو، نقش مهمی در نقل‌وانتقال سریع و کم‌هزینه بارها دارد و می‌توان با استفاده از آن انواع مواد غذایی، کارتن‌ و مقوا، مواد سلولزی، پوشاک، تولیدات نساجی، پوشاک و … را با سریع‌ترین سرعت و بالاترین امنیت به نقاط دلخواه فرستاد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با نیسان از صفحه ” حمل بار با نیسان ” دیدن فرمایید.

جدول و لیست نزدیک‌ترین باربری‌ شهرک‌ صنعتی‌ پایتخت

آشنایی با مجموعه‌های باربری شهرک صنعتی پایتخت، نخستین گام برای انتخاب مناسب‌ترین مرکز است. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر، به لیستی از نزدیک‌ترین مراکز باربری این شهرک برای انتقال بارهای صنعتی دسترسی داشته باشید.

باربری و حمل بار در پایتخت

باربری بارتو ( فرشاد ترابر حامد )

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶ مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

باربریآدرستلفن
خدمات بارتو(فرشاد ترابر حامد)
تهران، رباط کریم، نسیم شهر، پایانه حمل و نقل استان تهران، غرفه ۲۳۰ ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶  ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

باربری پازوکیجاده ساوه، نسیم شهر، پایانه کالای تهران، غرفه ۲۲۴۰۲۱۵۵۲۹۵۹۳۵  –  ۰۹۱۲۱۸۳۲۵۰۰
بار بری بار استتهران، بخش مرکزی، میدان ولیعصر۰۹۱۲۷۴۰۹۰۸۲
خدمات حمل بار پارسیانجاده ساوه ، نسیم شهر ، پایانه کالای استان تهران۰۹۱۲۵۳۵۳۶۱۲
حمل بار جهان پیماندارای چندین شعبه باربری فعال در سراسر ایران۰۹۱۹۴۷۵۸۶۸۳ — ۰۲۱۷۵۰۷۸۰۰۰
باربری شیراز ترابری
جاده ساوه ، نسیم شهر ، پایانه شیرازی ترابری .۰۹۱۲۹۲۵۹۱۶۴  –  ۰۲۱۵۵۲۹۶۱۳۶

باربری آموت بار

دفتر مرکزی : میدان آرژانتین خیابان بخارست کوچه ۸  مرکزی ۰۲۱۵۲۹۰۱

اصفهان ۰۳۱۳۲۲۸۱۷۳۴

مشهد ۰۵۱۳۷۶۰۸۰۷۱

رشت  ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۶۷

شرکت باربری الو بار

دارای چندین شعبه فعال

۰۲۱۴۰۳۳۳۷۲۳

حمل بار ارزان از شهرک‌ ‌صنعتی‌ پایتخت

بهترین شرکت‌های باربری زیر نظر اتحادیه فعالیت می‌کند. نرخ خدمات دریافتی آن‌ها از مشتریان، بر اساس تعرفه‌های رسمی این صنف است و قیمت حمل بار بر اساس مسافت مبدا و مقصد، نوع و حجم بار، ارزش بار، نوع ماشین باری و ارائه بارنامه تعیین می‌شود. ما در مجموعه بارتو این خدمت را به شما ارائه می‌دهیم.

باربری شهرک صنعتی پایتخت

باربری شهرک صنعتی پایتخت به تمام شهرستان‌ها

مجموعه‌های معتبر باربری شهرک صنعتی پایتخت هیچ محدودیتی در ارائه سرویس به نقاط مختلف استان تهران و شهرستان‌ها ندارند. بارتو نیز به‌عنوان یک مرکز معتبر برای ارسال بارهای صنعتی به تمام نقاط کشور، بهترین رانندگان و پیشرفته‌ترین ماشین‌های باری را برای خدمات باربری بین استانی در نظر می‌گیرد.

ثبت سفارش

ثبت سفارش به باربری‌ شهرک‌ صنعتی‌ پایتخت

ثبت سفارش در بهترین باربری‌ها در کم‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. شرکت ما هم برای رفاه حال مشتریان و افزایش سرعت خدمت‌رسانی و نیز امکان پیگیری سفارش در سریع‌ترین زمان، امکان ثبت سفارش باربری با استفاده از بسترهای آنلاین مانند سایت و فضای مجازی و همچنین تلفن‌های ثابت و در دسترس، را برای خدمات باربری شهرک صنعتی پایتخت به وجود آورده است.

خدمات باربری بارتو

مجموعه بارتو؛ مرکزی که برای باربری صنعتی به آن نیاز دارید

خدمات متنوع ” مجموعه باربری بارتو ” باعث شده است تا این شرکت به‌عنوان یک مرکز معتبر در زمینه حمل انواع بارهای صنعتی شناخته شود. مجموعه ما با تضمین سلامت کالا و دریافت مقرون‌به‌صرفه‌ترین تعرفه حمل بار صنعتی، خود را از دیگر مجموعه‌های مشابه متمایز کرده است. کارخانه‌های شهرک صنعتی پایتخت باتکیه‌بر تجربه بالای رانندگان و تنوع ماشین‌های حمل بار، بارتو را به‌عنوان انتخاب اول خود در این زمینه انتخاب کرده‌‌اند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روش ثبت سفارش با کارشناسان مجرب مجموعه ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *