باربری در شریف آباد

چطور یک مرکز باربری مناسب در شریف آباد پیدا کنیم؟

شریف آباد در بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت استان تهران قرار دارد. از این منطقه به عنوان ورودی شرقی استان تهران یاد می‌کنند. طبق آخرین آمارها این شهر در حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد که در قالب ۶۲۵۰ خانوار به شکل پراکنده و در شهر، شهرک‌های همجوار و روستاهای حریم آن ساکن هستند. طبیعتا با توجه به این میزان جمعیت و تقاضای روزافزون برای حمل انواع بار به شکل تخصصی، نیاز به یک مرکز باربری مناسب در شریف آباد بیش از گذشته احساس می‌شود. باربری بارتو یکی از برترین باربری‌های این منطقه با خدمات متنوع و باکیفیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه باربری از تهران به سایر شهرها می‌توانید

به صفحه “تعرفه باربری بین شهری” مراجعه کنید. دقت کنید مبدا بارگیری “فقطاز تهران و کرج به سایر شهرهای کشور انجام میشود.

اثاث کشی فقط از تهران و کرج به شهرستان ها انجام میشود.

شماره رزرو ماشین

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲ ۵۵۲۹۶۹۹۵

جدول نزدیک ترین باربری ها به شریف آباد

اتوبار بارتو

(شرکت فرشاد ترابر حامد)

 ۵۵۲۹۶۹۹۲ ۵۵۲۹۶۹۹۵شریف آباد
باربری آزاد۰۲۱۳۶۰۴۸۴۴۰شریف آباد،‌ بزرگراه امام رضا
باربری مهر۰۲۱۳۶۴۲۶۱۹۸ شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد
اشکان بارUpdatingشریف آباد، شهرک عباس آباد
باربری سیری ۲۰۲۱۳۶۴۷۱۴۲۴ شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد
باربری هداوند سیری۰۲۱۳۶۰۴۸۴۴۰شهرک صنعتی عباس آباد
باربری ایران زمینUpdatingشهرک عباس آباد – بلوار امام رضا
ایمان ترابر۰۲۱۳۶۰۴۸۴۴۰ورودی شهرک صنعتی عباس آباد
باربری سیل سپورUpdatingکریم آباد – مندکان
باربری ملتUpdatingشریف آباد  – بلوار امام رضا (ع)
باربری بهار متعهدUpdatingعباس آباد ضرغام، بلوار امام رضا
باربری پایتخت۰۲۱۳۶۰۴۸۴۴۰شریف آباد، کارخانه یخ
وطن بار۰۲۱۳۶۴۷۱۵۶۰عباس آباد ضرغام – بلوار امام رضا
باربری اتحادیهUpdatingفیلستان، خیابان شهید تفرشی
وانت سیارUpdatingابراهیم آباد اصلی

حمل بار از شریف آباد به تمام نقاط ایران

حمل بار از شریف آباد به تمام نقاط ایران

در مرکز باربری شریف آباد مجموعه بارتو حمل انواع بار به تمامی استان‌های شمالی، جنوبی، شریقی و غربی به شکل ۲۴ ساعته و با استفاده از انواع ماشین‌های حمل بار و بیمه‌نامه و بارنامه معتبر انجام می‌شود. برای حمل بار از مبدا شریف آباد به سراسر کشور، ما یکی از کامل‌ترین و مجهزترین ناوگان‌های حمل بار را برای ارسال بار به تمام نقاط ایران داریم.

رانندگان مجموعه ما از باسابقه‌ترین و باتجربه‌ترین رانندگان هستند و باربری شما به تناسب ابعاد و حجم انجام می‌شود. در مجموعه ما برای ارسال بار به نقاط مختلف کشور به علت طولانی بودن مسافت از خودروهایی مانند نیسان وانت بار و کامیون‌های مخصوص حمل بار استفاده می‌شود که پتانسیل بالاتری برای حمل بارهای بین شهری دارند.

 

انواع ماشین برای حمل بار در شریف آباد

انواع ماشین برای حمل بار در شریف آباد

برای انجام خدمات تخصصی حمل بار در مرکز باربری شریف آباد بارتو از ماشین‌‌‌های حمل بار مختلفی با توجه به وزن، ظرفیت و نوع بار استفاده می‌شود. شما به کمک این ماشین‌ها می‌توانید یک حمل بار استاندارد و اصولی داشته باشید. البته به شرطی که انواع این ماشین‌ها را بشناسید و بهترین را برای حمل بار انتخاب کنید. در ادامه با برخی از ماشین‌های حمل بار بارتو آشنا می‌شوید.

۱٫ تریلی حمل بار از شریف آباد

تریلی‌های حمل بار بارتو از جمله ماشین‌های باربری فوق سنگینی هستند که علاوه بر داشتن ابعاد بسیار بزرگ‌تر نسبت به سایر کامیون‌ها، پتانسیل حمل بار بیشتری نیز دارند. تریلی‌های مجموعه از نظر اتاق، مدل‌های مختلفی دارد؛ از مدل کفی که عمدتا برای حمل بارهای سنگین مثل آهن استفاده می‌شود گرفته تا تریلی چادری یا ترانزیتی که بیشتر با هدف صادرات یا واردات کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. حداقل وزنی که شما می‌توانید روی تریلی ۱۸ چرخ سوار کنید، ۱۶ تن است که این رقم در سایر مدل‌های تریلی مانند کفی، ترانزیتی و یخچالی می‌تواند به ۲۵ تن نیز برسد.

۲٫ خاور حمل بار از شریف آباد

خاورهای موجود در مرکز باربری شریف آباد بارتو به لحاظ حمل بار و اتاقک بعد از وانت نیسان‌ها قرار گرفته و جزو ماشین‌های باری نیمه سنگین به شمار می‌آیند. این دسته از ماشین‌های باربری برای حمل بارهای سنگین مناسب هستند و عمدتا در حمل بار بین شهری کاربرد دارند. از خاورها برای جابه‌جایی انواع مبلمان، کمد و سایر کالاهای چوبی بزرگ استفاده می‌کنند.

از جمله انواع خاورهای بارتو از نظر ظرفیت باربری در شریف آباد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خاور مسقف با ظرفیت ۳ تن
  • خاور روباز با ظرفیت ۴ تن
  • خاور مبلی با ظرفیت ۳ تن

۳٫ کامیون‌های تک و جفت برای باربری از شریف آباد

کامیون‌های تک محور بارتو در باربری شریف آباد در طبقه‌بندی ماشین‌های باری سنگین قرار می‌گیرند و ظرفیت حمل بار آن‌ها، ۱۰ تن می‌باشد. این دسته از کامیون‌ها برای حمل بارهای صنعتی در مقیاسی متوسط، گزینه مناسبی هستند. کامیون‌های جفت محور هم از نظر حمل بار بعد از کامیون قرار دارند و ظرفیت حمل بار آن‌ها، ۱۵ تن می‌باشد. این کامیون برای حمل بارهای سنگین در مسافت‌های طولانی مناسب است.

از پرکاربردترین انواع کامیون‌های مجموعه بارتو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کامیون کفی
  • اتاق‌دار
  • لبه‌دار
  • مسقف
  • یخچال‌دار
  • تانکر
  • کمپرسی

۴٫ باربری نیسان بار در شریف آباد

وانت نیسان از جمله ماشین‌های باربری در شریف آباد می‌باشد که ظرفیت حمل بار بیشتری در مقایسه با وانت دارد و برای حمل بارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال همچنان در دسته ماشین‌های باری سبک قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که وانت نیسان، در مقایسه با وانت، شاسی و ساختار محکم‌تری دارد. ظرفیت باربری این ماشین‌ها ۲ تن است و برای حمل محصولات باغی زراعی، اثاثیه منزل و مبلمان، محصولات لبنی و سایر محصولات فاسدشدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مناطق تحت پوشش باربری در شریف آباد

در این بخش قصد داریم مناطق تحت پوشش خدمات باربری بارتو در شریف آباد، سایر نقاط پاکدشت و همچنین شهرها و مناطق مجاور پاکدشت را به شما در قالب جدولی معرفی کنیم.

جدول مناطق تحت پوشش

ایوانکیشهرک صنعتی عباس آبادچرمشهر
ورامینعلی آبادحصار امیر
پیشواخوارزمیکریم آباد
جواد آبادخیر آبادفرون آباد

حمل بار ارزان از شریف آباد

در این قسمت قصد داریم تا به بررسی تعرفه خدمات باربری بارتو در شریف آباد بپردازیم. حمل و نقل تخصصی بارتو در شریف و مناطق مجاور، به شکل حرفه‌ای و با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌شود. همچنین ارسال انواع بار و کالا از باربری شریف آباد بصورت روزانه و برای همه نقاط کشور انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات وجود نخواهد داشت.

 

باربری شریف آباد به شهرستان

باربری شریف آباد به شهرستان

باربری بارتو در شریف آباد انواع خدمات باربری در زمینه حمل اثاثیه منزل، اسباب‌کشی، بارهای تجاری و صنعتی را به تمامی شهرستان‌ها و استان‌های کشور با بهترین قیمت و سریع‌ترین خدمات ارائه می‌دهد. در این باربری‌ها نیز از انواع وسایل نقلیه مدرن حمل بار درون شهری و بیرون شهری استفاده می‌شود.

ثبت سفارش برای باربری در شریف آباد

اگر به دنبال دریافت خدمات باربری در شریف ‌آباد هستید، مطالعه این قسمت را به شما توصیه می‌کنیم. شرکت حمل و نقل بارتو یکی از برترین شرکت‌های حمل و نقل در ایران است که در زمینه حمل و نقل کالا و محصولات صنعتی، کشاورزی و تجاری به شکل گسترده فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته، خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما به منظور ثبت سفارش برای حمل بار در می‌توانید از راه‌های ارتباطی مانند شماره تماس و شبکه‌های اجتماعی بارتو استفاده کنید.

خدمات باربری ایمن، سریع و ارزان قیمت در شریف آباد با بارتو

تضمین سلامت و کیفیت بار، استفاده از نیروهای ماهر، به‌کارگیری متدهای جدید و ارائه مشاوره مناسب از خصوصیات یک باربری مناسب هستند. مجموعه بارتو از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل و نقل در کشور است که به کمک زیرساخت‌های پیشرفته و تکنولوژی‌هایی نوین، نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کند. تمامی خدمات باربری در شریف آباد توسط بارتو به شکل ۲۴ ساعته و همراه با بیمه‌نامه انجام می‌شوند. ما همچنین بسته به نوع بار شما، خدمات بسته‌بندی اختصاصی را ارائه می‌دهیم تا اگر زمان کافی برای بسته‌بندی لوازم را نداشتید، بتوانید با خیال آسوده از این خدمات بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *