بهترین تعرفه باربری شهری را از شرکت‌های معتبر بخواهید

باربری درون‌شهری و درون استانی یکی از خدمات معتبرترین شرکت‌های باربری است که مشتریان می‌توانند برای حمل بار خود در مسافت‌های نزدیک از این خدمت استفاده کنند. تعرفه باربری شهری بر اساس قیمت‌های مندرج در اتحادیه از مشتریان دریافت می‌شود. بااین‌حال آگاهی از عوامل موثر بر نرخ باربری شهری و قیمت‌های رسمی به انتخاب بهترین مجموعه‌های باربری کمک می‌کند. بر همین اساس در این مطلب از وب‌سایت بارتو به عوامل موثر بر هزینه باربری شهری می‌‌پردازیم.

اگر نیاز دارید اطلاعات بیشتری درباره هزینه حمل و نقل بدست بیارید ما سعی کردیم در مطلب ” تعرفه انواع روش های باربری ” اطلاعات جامعی درباره هزینه حمل بار بهتون بدیم.

  شماره باربری    

” مقصد بارگیری تمام خدمات باربری فقط از تهران و کرج به سایر شهرهای کشور است “

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲ ۵۵۲۹۶۹۹۵

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود.

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

ماشین های سبک

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

مقصد

ماشین سبک

نیسانخاور ۳تنخاور مسقف
اراک۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۵۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰
اردبیل۳٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۹۰۰٫۰۰۰
ارومیه۳٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۹۰۰٫۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰
اصفهان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۴۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰
اهواز۴٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰
ایلام۳٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰
بوشهر۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۹۰۰٫۰۰۰
بیرجند۴٫۴۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
زاهدان۶٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰
ساری۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمنان۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۸۰۰٫۰۰۰
سنندج۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۲٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
شیراز۳٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۲۰۰٫۰۰۰
قزوین۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۴۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰
قم۱٫۶۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰
کرمان۴٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
گرگان۲٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
رشت۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰
مشهد۳٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۱۰۰٫۰۰۰۵٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۲۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰
یزد۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۸۰۰٫۰۰۰

 

ماشین های سنگین

 

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

مقصد

نوع بارگیر

۶ چرخ (تک)۱۰ چرخ (جفت )ترانزیت
اراک۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
اردبیل۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ارومیه۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
اصفهان۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۸۰۰٫۰۰۰
اهواز۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
ایلام۸٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
بوشهر۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
بیرجند۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۶٫۲۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
زاهدان۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۴٫۸۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
ساری۵٫۹۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سمنان۴٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۸۰۰٫۰۰۰
سنندج۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
شیراز۸٫۳۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰
قزوین۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
قم۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمان۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۶٫۸۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
گرگان۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
رشت۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مشهد۸٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
یزد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

 

تعرفه و هزینه باربری شهری

آگاهی از نرخ باربری شهری؛ عاملی مهم در کاهش هزینه‌های باربری

یکی از عوامل مهم در کاهش هزینه باربری شهری، آگاهی از تفاوت‌های تعرفه باربری شهری و نرخ باربری بین شهری و استانی است. شرکت‌های باربری برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر و ارسال سریع و مطمئن بارها به نقاط مختلف کشور، از خدمات باربری بین شهری استفاده می‌کنند که هزینه‌های به‌مراتب بالاتری از باربری شهری دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از تفاوت‌های باربری‌های شهری و بین شهری، مقاله مربوط در صفحه هزینه حمل و نقل سایت بارتو را مطالعه کنید.

انتخاب شرکت معتبر و ماشین‌های مناسب برای خدمات باربری شهری بسیاری از هزینه‌های حمل‌ونقل را کاهش می‌دهد. خدمات حمل‌ونقل بارتو با مشاوره تخصصی در زمینه باربری شهری شرایط مطلوبی را برای یک باربری کم‌هزینه برای شما به وجود می‌آورد.

مزایای شناخت هزینه‌های باربری شهری

آگاهی از قیمت‌های اعلام‌شده برای خدمات باربری شهری، علاوه بر ایجاد توقعی منطقی در مشتریان برای دریافت بهتر خدمات شرکت‌های باربری، به شناخت مطلوبی از خدمات این مراکز منجر می‌شود. بر همین اساس مهم‌ترین مزایای شناخت نرخ باربری شهری عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌ها با انتخاب بهترین ماشین باری و کاهش سرویس‌های رفت‌وبرگشت
  • انتخاب مناسب‌ترین سرویس برای خدمات حمل‌ونقل بارها
  • برنامه‌ریزی مالی متناسب با بودجه مورد نظر
  • شناخت کیفیت خدمات بر اساس قیمت‌های ارائه‌شده

تعرفه و هزینه باربری شهری

عوامل موثر بر تعیین تعرفه باربری شهری

با مراجعه به شرکت‌های باربری و اطلاع از هزینه باربری شهری، نمی‌توانید به یک قیمت واحد دست پیدا کنید؛ زیرا تعرفه باربری شهری به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت‌های باربری متناسب با شرایطی مختلف، هزینه‌هایی جداگانه از صاحبان بار دریافت می‌کنند. مجموعه بارتو با فعالیت رسمی زیر نظر اتحادیه باربران، مناسب‌ترین نرخ باربری شهری را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه به مهم‌ترین عوامل موثر بر تعیین تعرفه باربری شهری می‌پردازیم.

۱٫ حجم و تعداد بار

در زمان بهره‌مندی از خدمات یک شرکت باربری شهری، باید به میزان بار و تعداد آن‌ها توجه داشته باشید. ظرفیت ماشین‌های باربری شهری به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم‌های مختلف بار مشتریان را پشتیبانی کنند. به همین دلیل شرکت‌های باربری بر اساس وزن بار، هزینه‌های متفاوتی را از مشتریان دریافت می‌کنند. بهترین راهکار برای کاهش این هزینه‌ها، آگاهی از ظرفیت ماشین‌های باری و انتخاب آن‌ها بر اساس حجم و تعداد بار است.

۲٫ میزان فاصله مبدا تا مقصد، نرخ باربری شهری را تغییر می‌دهد

باربری‌ها بر اساس مسافت میان مبدا تا مقصد بر اساس کیلومتر تعرفه‌های خود را تعیین کرده‌اند. هر چه این مسافت کم‌تر باشد، به‌تبع آن مشتریان هزینه‌های کم‌تری را می‌پردازند. افزایش این هزینه به دلیل مصرف سوخت بیشتر ماشین‌ها در این شرایط و افزایش دستمزد رانندگان است. همچنین رانندگان مجموعه‌های باری معمولا ساعتی کار می‌کنند و با افزایش مسافت و ساعات کاری آن‌ها، این شرکت‌ها باید هزینه‌های بیشتری را به آن‌ها بپردازند.

۳٫ نوع ماشین حمل بار؛ اصلی‌ترین عامل در تعیین هزینه باربری شهری

ارائه قیمت‌های مناسب برای خدمات باربری درون‌شهری تا حد زیادی به نوع ماشین باری و ظرفیت آن بستگی دارد. بسیاری از صاحبان بار با انتخاب ماشین‌های نامناسب برای جابه‌جایی اسباب، هزینه‌های مازادی را پرداخت می‌کنند. شما می‌توانید برای آگاهی از تعرفه باربری شهری به صفحه قیمت خدمات باربری سایت بارتو مراجعه کنید.

از سوی دیگر شناخت کاربردهای مختلف انواع ماشین‌های سبک و سنگین، در کاهش هزینه باربری شهری تاثیرگذار است. این ماشین‌ها متناسب با حجم بار مشتریان و مسافت موجود، برای حمل انواع وسایل خانه، مبلمان، سرویس خواب، وسایل صنعتی، مواد غذایی و … استفاده می‌شوند. جدول زیر شناخت کاملی از کاربردهای انواع ماشین باربری در اختیار شما قرار می‌دهد.

نوع ماشین باربری شهریکاربرد در جابه‌جایی وسایل
نیسانحمل اسباب منزل، حمل مصالح، محصولات معدنی
کامیونت و خاوربهترین گزینه برای حمل اثاثیه منزل
کامیونحمل اثاث منزل و محصولات کارخانه‌ها با حجم بالا
تک‌محورحمل وسایل صنعتی تا ۱۰ تن
خاورهای یخچال‌دارجابه‌جایی مواد غذایی

۴٫ وضعیت آب‌وهوایی

تغییر وضعیت جوی از حالت نرمال، تعرفه باربری شهری را افزایش می‌دهد. در روزهای بارانی و برفی که حمل‌ونقل اسباب دشوارتر است، برای جابه‌جایی سریع و در عین حال ایمن وسایل، باید دقت بیشتری به خرج داد. در این شرایط تقاضا برای استفاده از رانندگان باتجربه و خبره افزایش می‌یابد و به دلیل افزایش دستمزد آن‌ها، نرخ باربری شهری نیز بیشتر می‌شود.

از سوی دیگر جابه‌جایی وسایل در شرایط نامساعد جوی، زمان ارائه خدمات را افزایش می‌دهد؛ زیرا شرکت‌های باربری برای عدم آسیب رسیدن به وسایل برای افزایش اطمینان سرعت فرایند نقل‌وانتقال کالا را کم‌تر می‌کنند. در چنین شرایطی با افزایش دستمزد کارگران و میزان سوخت بیشتر خودروها، تعرفه باربری شهری تغییر می‌یابد.

۵٫ میزان بیمه‌نامه و ارزش بار

معتبرترین شرکت‌های باربری شهری برای افزایش اطمینان صاحبان بار از سلامت کالاها، اقدام به بیمه‌کردن بارها می‌کنند. تعرفه‌های بیمه‌نامه برای مشتریان بر اساس نظر آن‌ها تعیین می‌شود و می‌توانند متناسب با خدمات ارائه‌شده، از مزایای بیمه‌نامه بهره‌مند شوند. بارتو به‌عنوان یک شرکت معتبر حمل‌ونقل شهری، بهترین خدمات بیمه بارها را برای شما در نظر می‌گیرد.

۶٫ افزایش یا کاهش هزینه رانندگان

دستمزد رانندگانی که با شرکت‌های باربری همکاری می‌کنند معمولا قیمت ثابتی ندارد. این رانندگان متناسب با شرایط کاری در روز، میزان مسافت، استهلاک ماشین، ساعات کاری، وضعیت جاده‌ای و نوع بار هزینه‌های مختلفی را از این شرکت‌ها دریافت می‌کنند. این عامل تاثیر زیادی در نرخ باربری شهری ندارد؛ اما می‌تواند در نوسان قیمتی آن تاثیرگذار باشد.

تعرفه و هزینه باربری شهری

۷٫ شرایط محل بارگیری و تخلیه؛ عاملی تاثیرگذار در افزایش هزینه باربری شهری

در بسیاری از موارد شرکت‌های باربری برای تعیین تعرفه باربری شهری به شرایط محل بارگیری و تخلیه بارها توجه می‌کنند. به عنوان مثال هزینه باربری شهری برای جاده‌های خاکی بیشتر از جاده‌های آسفالت است؛ یا نرخ باربری شهری در ساعات شب به دلیل برخی محدودیت‌ها افزایش می‌یابد. کارشناسان مجرب بارتو با ارائه بهترین مشاوره‌ها، آگاهی کاملی از تعرفه باربری شهری در اختیار شما قرار می‌دهند.

۸٫ درخواست کارگر تعرفه باربری شهری را افزایش می‌دهد

برای خدمات باربری شهری معمولا نیازی به کارگر نیست و شرکت‌ها و مجموعه‌ها کارگران خودشان را دارند. بااین‌وجود برای حمل اثاثیه منزل یا کالاهایی که به تسلط و تجربه کارگران حرفه‌ای در این زمینه نیاز دارند، می‌توان از کارگران شرکت‌های باربری کمک گرفت. این کارگران با دریافت دستمزدهای ساعتی، خدماتی باکیفیت و ایمنی را برای بسته‌بندی محصولات و جابه‌جایی و تخلیه ایمن آن‌ها به مشتریان عرضه می‌کنند.

۹٫ هزینه جانبی و اضافی باربری

در کنار خدمات ارائه‌شده در قرارداد بین صاحبان بار و شرکت‌های باربری، برخی خدمات جانبی تعرفه باربری شهری را افزایش می‌دهد. مثلا ممکن است ماشین باربری از ساعت توافق شده بیشتر در اختیار باشد، یا تعداد کارگران و ساعت کاری آن‌ها افزایش یابد. در این زمان بر اساس تعرفه‌های رسمی اتحادیه، شرکت‌های باربری هزینه‌های اندکی را از مشتریان دریافت می‌کنند.

بارتو یکی از مجموعه‌های باربری معتبر است که می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات ایمن و کم‌هزینه باربری، از تجربه آن استفاده کنید. جدول زیر شناخت مناسبی از هزینه‌‌های جانبی و اضافه باربری در اختیار شما قرار می‌دهد.

موضوعات جانبیهزینه مازاد
اجاره خاور برای یک ساعت اضافهاز ۲۹۰ هزار تومان
اجاره وانت برای یک ساعت اضافهاز ۱۵۰ هزار تومان
اجاره نیسان برای یک ساعت اضافهاز ۱۷۵ هزار تومان
دستمزد کارگر برای یک ساعت اضافهاز ۱۰۰ هزار تومان

لیست قیمت حمل بار داخل شهری

بدون توجه به پارامترهای تاثیرگذار بر تعرفه باربری شهری، اتحادیه باربران یک قیمت حداقلی را برای خدمات حمل بار درون‌شهری تعیین کرده است. این تعرفه‌ها ممکن است در استان‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشند؛ اما آگاهی از قیمت‌های حدودی این خدمات شناخت بهتری به شما می‌دهد تا بهترین مجموعه باربری درون‌شهری را انتخاب کنید.

خدمات حمل‌ونقل بارتو باتکیه‌بر ناوگان مجهز و رعایت تعرفه‌های رسمی اتحادیه، بدون دریافت هزینه‌های مازاد، بهترین خدمات را با مناسب‌ترین هزینه‌ها به شما عرضه می‌کنند. قیمت خدمات ارائه‌شده متناسب با نوع ماشین باری متفاوت است که برای این امر می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید.

 

شماره باربری    

” مقصد بارگیری تمام خدمات باربری فقط از تهران و کرج به سایر شهرهای کشور است “

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲ ۵۵۲۹۶۹۹۵

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود.

حمل بار با انواع خودرو نیسان – خاور – کامیون و تریلی و بارهای فوق سنگین انجام میشود

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

نوع ماشینهزینه باربری شهری
وانت باراز ۴۰۰ هزار تومان
نیسان باراز ۲۵۰ هزار تومان
خاور و کامیونتاز ۷۰۰ هزار تومان

 

لیست قیمت باربری بین شهری فرشاد ترابر حامد

” مقصد بارگیری تمام شهرهای اشاره شده از تهران و کرج است “

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

لیست قیمت باربری بین شهری فرشاد ترابر حامد

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود

 

تعرفه‌های ارزان باربری شهری با بهره‌مندی از خدمات بارتو

تناسب قیمت‌های ارائه‌شده و خدماتی که بارتو در اختیار صاحبان بار قرار می‌دهد، اعتبار مجموعه ما را افزایش می‌دهد. شرکت ما با برخورداری از انواع ماشین‌های باری مناسب برای مسافت‌های شهری، هزینه‌های متناسب و ارزانی را از شما دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت‌های خدمات درون‌شهری، با کارشناسان مجرب سایت ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

آیا تعرفه باربری شهری در استان‌های مختلف یکسان است؟

خیر. اتحادیه باربران هر استان تعرفه‌های خاصی را تعیین می‌کنند؛ اما تقریبا قیمت‌های یکسانی دارند.

نرخ باربری شهری به چه عواملی بستگی دارد؟

مسافت، نوع ماشین باری، تجربه رانندگان و شرایط جوی از جمله عوامل موثر در هزینه باربری شهری هستند.

هزینه باربری شهری را چگونه می‌توان کاهش داد؟

با استفاده از ماشین‌های شهری مناسب و بهره‌مندی از خدمات باکیفیت مجموعه‌های معتبر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *