حمل بار با کامیون ۱۵ تن جفت محور ده چرخ

باربری با کامیون ۱۰ چرخ یا جفت محوره یا همان ۱۵ تن مانند بنز – آمیکو – رنو ۱۵ تن

یکی از خدمات مهم شرکت‌های معتبر باربری، عرضه انواع ماشین‌ها برای خدمات جابه‌جایی اثاثیه منزل است. هریک از این وسایل نقلیه کاربردهای ویژه‌ای دارند و برای نوع به‌خصوصی از بارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. حمل بار با کامیون جفت مناسب‌ترین روش جابه‌جایی‌های درون‌شهری و برون‌شهری است که علاوه‌بر کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد، سلامت اسباب را تضمین می‌کند. انواع شرکت‌های باربری زمینی با شناخت مناسب‌ترین ماشین‌های جفت محور، شرایط مناسبی را برای بهره‌مندی از خدمات این وسایل نقلیه فراهم کرده‌اند. بر همین اساس، در این مطلب از باربری بارتو به معرفی انواع این ماشین‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها می‌پردازیم.

ما در مطلب مجزایی در مورد حمل بار با انواع ماشین ها صحبت کردیم که د رصورت نیاز میتوانید وارد صفحه ” حمل بار با چه ماشین هایی انجام میشود؟ ” شوید.

شماره رزرو ماشین کامیون جفت

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

هزینه باربری کامیون ۱۵ تن

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر
 

مقصد

نوع بارگیر

۱۰ چرخ (جفت )
اراک۶٫۳۰۰٫۰۰۰
اردبیل۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ارومیه۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
اصفهان۶٫۰۰۰٫۰۰۰
اهواز۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
ایلام۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
بوشهر۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
بیرجند۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۷٫۰۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۷٫۵۰۰٫۰۰۰
زاهدان۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۵٫۷۰۰٫۰۰۰
ساری۷٫۵۰۰٫۰۰۰
سمنان۵٫۰۰۰٫۰۰۰
سنندج۷٫۸۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۷٫۰۰۰٫۰۰۰
شیراز۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
قزوین۵٫۰۰۰٫۰۰۰
قم۵٫۰۰۰٫۰۰۰
کرمان۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۷٫۹۰۰٫۰۰۰
گرگان۷٫۸۰۰٫۰۰۰
رشت۷٫۹۰۰٫۰۰۰
مشهد۹٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۶٫۰۰۰٫۰۰۰
یزد۷٫۸۰۰٫۰۰۰

 

حمل بار با کامیون جفت محور ده چرخ 15 تن

ماشین‌های جفت محور چه ماشین‌هایی هستند؟

قبل از پرداختن به معرفی انواع ماشین‌های جفت محور، باید بدانیم محور در ماشین‌های باری به چه معنا است؟ محور نقطه اتصال کامیون با زمین بوده که هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد، قدرت خودروهای باری برای حمل کالا و اسباب افزایش می‌یابد. معمولا معتبرترین شرکت‌های خدمات حمل‌و‌نقل با در اختیار داشتن انواع ماشین‌های جفت محور و سه محور بهترین شرایط را برای حمل کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. بارتو یکی از این شرکت‌ها بوده که می‌توانید از خدمات حمل بار با کامیون جفت این مجموعه بهره‌مند شوید.

جفت محورها کامیون‌هایی هستند که در قسمت انتهایی خود دو محور دارند. این ماشین‌ها به کامیون‌های جفت نیز مشهور بوده و از توانایی حمل بار تا ۱۵ تن برخوردار هستند. بسیاری از شرکت‌های باربری خدمات حمل بار با این ماشین‌ها را تحت عنوان حمل بار با کامیون‌های ۱۰ چرخ، کامیون جفت و کامیون ۱۵ تنی به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

ایمن‌ترین نقل‌وانتقال بار با بهترین ماشین‌های جفت محور

مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین‌های جفت محور عبارت‌اند از:

  • جفت محور
  • ده چرخ
  • حمل ۱۵ تن بار
  • دارای ۷ متر طول فضای بار
  • وزن بیشتر و اندازه بزرگ‌تر نسبت به کامیون‌های تک‌محوره
  • مناسب برای حمل بارهای سنگین مانند سنگ، ماشین‌‌های سواری و …
  • پایداری بیشتر در جاده‌ها به دلیل توزیع یکنواخت بار در ماشین به کمک دو محور موجود در آن

تفاوت کامیون جفت و تک

تفاوت ماشین‌های جفت محور و تک‌محوره

بسیاری از شرکت‌های باربری معتبر برای خدمات باربری بین‌ شهری از کامیون‌های تک‌محور و دومحوره استفاده می‌کنند. هر دو نوع این ماشین‌ها از مهم‌ترین وسایل نقلیه باربری زمینی به‌شمار می‌روند که با عنوان‌های بنز ۶ چرخ و ۱۰ چرخ شناخته می‌شوند. آشنایی صاحبان بار با شناخت تفاوت‌های موجود میان این دو ماشین باری، به انتخاب ماشین مناسب‌تر برای حمل بار کمک می‌کند.

مهم‌ترین تفاوت‌های تک‌محورها با جفت محورها عبارت‌اند از:

  • مقدار باری که می‌توان با کامیون‌های تک‌محور جابه‌جا کرد، ۱۰ تن است؛ درحالی‌که حمل با جفت محور امکان جابه‌جایی بار به میزان ۱۰ تن را برای صاحبان بار به وجود می‌آورد
  • کامیون‌های تک‌محوره ۶ چرخ دارند؛ اما طراحی جفت محورها با ۱۰ چرخ است
  • کامیون‌های تک‌محوره برای جابه‌جایی بار تا حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم کاربرد دارند؛ اما حمل بار با جفت محور امکان جابه‌جایی بار تا ۱۵۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند

با وجود شباهت‌ها، این دو ماشین از نظر فنی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. آگاهی از این تفاوت‌ها متناسب با نوع بار به انتخاب ماشین باربری مناسب منجر می‌شود. جدول زیر مهم‌ترین تفاوت‌های فنی کامیون‌های تک‌محوره و دومحوره را نشان می‌دهد.

نام ماشینطولعرضارتفاعوزنظرفیت
تک‌محوره۸۰/۵ متر۲۰/۲ متر۹/۲ متر۱۹ تن۱۰ تن
دومحوره۸۰/۶ متر۲۰/۲ متر۴۵/۲ متر۲۶ تن۱۵ تن

چرا حمل بار با جفت محور مناسب‌تر است؟

حمل بار با کامیون ده چرخ به دلیل فضای کابین بزرگ‌تر بسیاری از هزینه‌های سرویس‌های رفت‌وبرگشت برای جابه‌جایی اسباب را کاهش می‌دهد. همچنین این ماشین‌ها به دلیل توزیع بار یکسان، امنیت جابه‌جایی کالاها در باربری بین شهری را افزایش می‌دهند. مزایای استفاده از حمل بار با جفت محور بسیاری از مشتریان را به استفاده از باربری زمینی ترغیب کرده است که کارشناسان مجموعه بارتو با ارائه کامل‌ترین مشاوره‌ها در زمینه خدمات باربری به شما در این زمینه کمک می‌کنند.

مزایای حمل بار با کامیون جفت

کاربردهای حمل بار با کامیون جفت، استفاده از این وسیله نقلیه را به گزینه محبوب صاحبان بار تبدیل کرده است. مجموعه خدمات حمل‌ونقل بارتو با آگاهی از مزایای جابه‌جایی امن و سریع اسباب به سراسر کشور، حمل با کامیون ده چرخ را به صاحبان بار عرضه می‌کند.

مهم‌ترین مزایای حمل بار با کامیون ۱۵ تن عبارت‌اند از:

  • امکان ردیابی بهتر جفت محورها در شرایط آب‌وهوایی نامناسب
  • تحمل وزن بیشتر در زمان بارگیری
  • سیستم‌های تعلیق این ماشین از کامیون‌های تک قوی‌تر هستند و امنیت جابه‌جایی را افزایش می‌دهند
  • افزایش تحمل وزن بار بر روی زمین نرم و جلوگیری از گیرکردن کامیون با مکانیزم طراحی متفاوت این ماشین باری

انواع کامیون‌های تک‌محوره و دومحوره در سامانه بارتو

خدمات حمل‌ونقل بارتو با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در زمینه جابه‌جایی اسباب و باربری زمینی، انواع ماشین‌های تک‌محوره و جفت محور را برای راحتی صاحبان بار در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. فرایند حمل بار با کامیون ده چرخ، شش چرخ و ۱۵ تن با استفاده از باربری بارتو توسط مجرب‌ترین رانندگان سطح کشور انجام شده و صاحبان بار می‌توانند با استفاده از سامانه هوشمند بارتو، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. در ادامه به ماشین‌های حمل بار با جفت محور می‌پردازیم.

کامیون شش چرخ 10تن

ماشین شش چرخ ۱۰ تن

ماشین‌های ۱۰ تن که دارای ۶ چرخ هستند، با نام‌های ۱۰ تن، کامیون ۱۰ تن، بنز ۱۰ تن، خاور ۱۰ تن، کامیون بنز ۱۰ تن و ماشین ۱۰ تن باری هم شناخته می‌شوند. این ماشین اولین بنز ۱۹۲۴ وارد شده به ایران است که در دو نوع کمپرسی و باری (چوبی و اتاق‌دار) تولید می‌شوند. حمل بار با کامیون ده چرخ برای جابه‌جایی کالا با نوع باری این ماشین‌ها انجام می‌شود. این کامیون‌ها برای حمل بار بین‌شهری کاربرد بیشتری دارند.

 

کامیون بنز ۱۵ تن

 فرایند حمل بار با کامیون ۱۵ تن، یک باربری زمینی باکیفیت را در اختیار صاحبان بار قرار می‌دهد. حمل بار با جفت محور بنز ۱۵ تنی، بهترین گزینه برای حمل بارهای صنعتی و تجاری به‌شمار می‌رود. این کامیون برای بارهای بسیار سنگین عملکردی مناسبی داشته و توان حمل انواع بارها را دارد. باربری بارتو با ایجاد بستری آنلاین برای استفاده از این نوع کامیون‌ها، شرایط مناسبی را در اختیار صاحبان بار قرار می‌دهد.

کامیون آمیکو 15 تن

کامیون آمیکو ۱۵ تن

آمیکو از مهم‌ترین برندهای کامیون است که محصولات باکیفیت آن، امنیت حمل بار با جفت محور را افزایش می‌دهد. این کامیون‌ها با دارابودن توانایی جابه‌جایی بار به میزان ۱۵ تن، بهترین شرایط را برای باربری بین شهری به وجود می‌آورند.

خدمات حمل‌ونقل بارتو با در اختیار گذاشتن تعداد بالایی از جدیدترین کامیو‌ن‌های آمیکو، حمل بار با کامیون ده چرخ را با هزینه‌ای مناسب به صاحبان بار عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از مزایای حمل بار با انواع کامیون ۱۵ تن از مجموعه بارتو سفارش خود را به‌صورت آنلاین در ثبت کنید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از کامیون آمیکو ۱۵ تن عبارت‌اند از:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب‌وهوایی بسیار مقاوم
  • قدرت موتور بالا در مقایسه با سایر ماشین‌های باری برای مسیرهای سخت و صعب‌العبور
  • مناسب‌ترین وسیله برای حمل بار معادن
  • قدرت و توانایی حمل چندین تن بار در سرازیری و سربالایی‌ها

کامیون رنو جفت 15 تن

کامیون رنو جفت ۱۵ تن

امکان دیگری که باربری Baretoo در اختیار صاحبان قرار می‌دهد، استفاده از مزایای باربری زمینی با استفاده از کامیون رنو ۱۵ تن است. این کامیون‌های ۱۰ چرخ از بهترین و جدیدترین ماشین‌های باری درون‌شهری و برون‌شهری هستند و یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای حمل بار با جفت بار به‌شمار می‌رود.

سامانه بارتو با ایجاد بستری آنلاین برای ثبت سفارش، شرایط حمل بار با کامیون ۱۵ تن را با ماشین‌های برند رنو فراهم کرده است. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از مزایای این خودروها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را در ثبت کرده و متناسب با نوع بار، مسافت بین مبدا و مقصد و سایر خدمات ارائه‌شده هزینه آن را به‌صورت شفاف مشاهده کنید.

حمل بار با جفت محور

حمل بار با جفت محور با کمک خدمات متنوع باربری بارتو

سامانه بارتو یک سامانه هوشمند است که با ایجاد زیرساخت‌های نوین، امکان سفارش خدمات باربری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مجموعه ما با برخورداری از انواع کامیون‌های تک‌محوره و دومحوره، بهترین خدمات حمل بار با جفت محور را به شما عرضه می‌کند. امنیت بالایی جابه‌جایی کالاها و سرعت بی‌نظیر خدمت‌رسانی سامانه بارتو، باعث کاهش دغدغه متقاضیان خدمات حمل بار می‌شود. شما می‌توانید برای ثبت سفارش آنلاین و بهره‌مندی از مزایای حمل بار با کامیون ده چرخ، سفارش خود را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن مجموعه ما ثبت کنید.

سوالات متداول

آیا هزینه خدمات حمل بار با تک‌محور یا دو محور متفاوت است؟

بله. عوامل فراوانی در تعیین قیمت نهایی جابه‌جایی بار تاثیرگذار هستند که کارشناسان بارتو شما را از این فرایند آگاه می‌کنند.


مناسب‌ترین ماشین حمل بار با جفت محور چه ماشینی است؟

انواع ماشین‌های شش چرخ ۱۰ تنی و ده چرخ ۱۵ تنی مناسب‌ترین ماشین‌ها برای ارائه حمل‌ونقل به‌وسیله جفت محور هستند.


برای باربری‌های صنعتی از کدام ماشین‌های دو محوره باید استفاده کرد؟

کامیون‌های بنز ۱۵ تنی بیشترین کاربرد را برای مصارف صنعتی دارند.