باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

حمل بار از شهرک صنعتی جاده خاوران به تمام نقاط ایران

شهرک‌های صنعتی فراوانی در جنوب و شرق تهران قرار دارند و یکی از مشهورترین این شهرک‌ها شهرک صنعتی جاده خاوران است. این شهرک در شهرستان ری استان تهران و در جاده خاوران قرار دارد. در این شهرک واحدهای تولیدی فراوانی با دو زمینه کار بر روی متریال‌های چوب و فلز مشغول کار هستند. بنابراین این واحدها نیاز به خدمات حمل بار ایمن و حرفه‌ای برای متریال‌های مورد نیاز، ماشین‌آلات تولید و نیز کالاهای تولید خود دارند. خدمات باربری بارتو خدمات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه حمل بار را به این واحدها ارائه می‌دهد.

باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

انواع ماشین در باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

در حال حاضر چندین صنف مختلف در شهرک صنعتی جاده خاوران مشغول به‌کار هستند که عبارتند از اصناف آهن‌کاران، آلومینیوم‌کاران، فلزتراشان، درودگران و مبل‌سازان و نیز فروشندگان انواع چوب و تخته. با توجه به زمینه کار این اصناف، بارتو ماشین‌های حمل بار مختلف را برای بارهایی در حجم و وزن مختلف، برای این اصناف در نظر گرفته است. در ادامه با این خودروهای حمل بار آشنا می‌شویم.

کامیون خاور

۱٫ خاور حمل بار

بارتو ناوگان بسیار مجهزی از انواع خاورها را نیز در اختیار دارد. خاورهای مجموعه ما از انواع مسقف و روباز هستند. این خودروها بیشتر برای بارهای صنعتی با وزن کمتر و نیز محصولات تولیدی واحدها مانند مبلمان و آیتم‌های دکوراسیون، درب و پنجره فلزی و آلومینیومی و … مناسب می‌باشند. ما علاوه‌بر خاورها انواع کامیونت را نیز برای بارهای ۴ تا ۸ تن برای شما در نظر گرفته‌ایم. بنابراین متناسب با وزن بارهای خود می‌توانید انواع این خودروها را برای حمل بار سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با خاور از صفحه” حمل بار با خاور “دیدن فرمایید.

 

تریلی

۲٫ انواع تریلی حمل بار

تریلی‌ها از جمله کارآمدترین انواع خودروهای حمل بار هستند که برای بارهای سنگین کاربرد دارند. برای مثال واحدهای تولیدی صنف آهنکاران و آلومینیوم‌کاران می‌توانند بارهای فلزی عمده و سنگین خود را با این خودروها حمل کنند. ما همچنین متناسب با ویژگی‌های بار بهترین انواع تریلی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. این تریلی‌ها همچنین از انواع کفی، چادری و … هستند و می‌توانند بارهایی از ۱۰ تا ۲۰ تن را به‌راحتی به مقصدهای مورد نظر شما حمل کنند.

اگر اطلاعات کاملی در زمینه حمل بار با تریلی ندارید به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” حمل بار با تریلی ” دیدن فرمایید.

کامیون تک محور

۳٫ کامیون تک و جفت

اگر مقدار بار مورد نیاز برای حمل بیش از ظرفیت حمل کامیون باشد می‌توانید از کامیون‌های تک محور بارتو برای حمل بار استفاده کنید. این خودروها در گروه خودروهای سنگین قرار دارند و می‌توانند تا ۱۰ تن بار را حمل کنند. باز هم اگر وزن بار بیش از این مقدار باشد، ما کامیون‌های جفت محور را برای شما اعزام می‌کنیم که می‌توانند بارهایی تا وزن ۱۵ تن را برای شما به‌طور ایمن به هر مقصد مورد نیاز شما در کشور حمل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با کامیون تک محور از صفحه ” حمل بار با  کامیون تک محور ” دیدن فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با کامیون جفت محور از صفحه  ” حمل بار با  کامیون جفت محور ” دیدن فرمایید.

وانت نیسان

باربری نیسان برای حمل بار از شهرک صنعتی جاده خاوران

در بسیاری از موارد واحدهای صنعتی و تولیدی موجود در شهرک صنعتی خاوران دارای خرده‌بارهایی با وزن کم هستند. برای مثال ممکن این واحدها بخواهند برخی دستگاه‌های کوچک صنعتی یا ابزارهای کار یا قطعات ماشین‌آلات را جابه‌جا کنند. گاهی نیز میزان و وزن بار تولیدی، کم است. بنابراین بهترین گزینه برای این نوع بارها، وانت نیسان است. ما بارهایی تا وزن ۲ تن را با استفاده از این خودروها برای شما حمل می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار با نیسان از صفحه ” حمل بار با نیسان ” دیدن فرمایید.

جدول و لیست نزدیک ترین باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

در شهرک صنعتی خاوران ده‌ها واحد صنعتی مشغول به‌کار هستند. بنابراین تقاضا برای حمل بار در این شهرک بسیار زیاد می‌باشد. بارتو یکی از برترین باربری‌هایی است که خدمات حمل بار مقرون‌به‌صرفه را به این واحدها ارائه می‌دهد. علاوه‌بر بارتو، شرکت‌های دیگری نیز در این منطقه خدمات خود را ارائه می‌دهند که برخی از آن‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

باربری و حمل بار در جاده خاوران

باربری بارتو ( فرشاد ترابر حامد )

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶ مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

باربریشماره تماسآدرس
خدمات بارتو (فرشاد ترابر حامد) ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶  ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶ ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵تهران، رباط کریم، نسیم شهر، پایانه حمل و نقل استان تهران، غرفه ۲۳۰
باراست۰۹۱۲۷۴۰۹۰۸۲شهرک صنعتی خاوران
باربری مقدم۲۱۳۳۲۸۰۰۰۶سایت خاوران – روستای خاوران شرقی – شهرک صنعتی خاوارن – خیابان سایت چوب فروشان
شهرک بار۲۱۳۳۲۸۲۲۰۸سایت خاوران – روستای خاوران شرقی – شهرک صنعتی خاوران – بلوار کوثر
حمل ونقل میلاد۲۱۳۳۲۸۲۹۲۹سایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوران ، بلوار آهنکاران ، خیابان اول شرقی
باربری شهدا۲۱۳۳۲۸۳۷۲۷سایت خاوران – روستای خاوران شرقی – شهرک صنعتی خاوارن – خیابان بلوط هشتم – خیابان سپیدار
دفتر تاکسی بار پارس۲۱۳۳۲۸۷۰۰۸سایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوارن ، خیابان سپیدار ، خیابان سپیدار یکم ، پلاک ۳,۵۰۴ ، طبقه همکف
باربری ثامن الحجج۲۱۳۳۲۸۷۲۷۰سایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوران ، خیابان سایت فن آوران ، خیابان رز ، پلاک ۳,۵۲۴ ، طبقه همکف
دفتر تاکسی بار ولیعصر۲۱۳۳۲۸۷۲۷۵سایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوارن ، خیابان سایت چوب فروشان(D) ، خیابان توسکا یکم ، پلاک ۴,۸۲۳ ، طبقه همکف
دفتر تاکسی بارکیان۲۱۳۳۲۸۸۲۵۰سایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوران ، خیابان نارون ، خیابان چناران دوم ، پلاک ۵,۲۱۹ ، طبقه همکف
باربری پالیزUpdatingسایت خاوران – روستای خاوران شرقی – شهرک صنعتی خاوارن – خیابان سایت چوب فروشان (C) – خیابان سپیدار دوم – پلاک ۳,۳۱۱ – طبقه همکف
باربری ۴۰۳۰Updatingسایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوارن ، خیابان سایت چوب فروشان(D) ، خیابان توسکا یکم ، پلاک ۴,۷۲۳ ، طبقه همکف
رهپویانUpdatingسایت خاوران ، شهرک صنعتی خاوارن ، خیابان سایت چوب فروشان (C) ، خیابان راش
وانت بار یکUpdatingسایت خاوران – روستای خاوران شرقی – شهرک صنعتی خاوران – خیابان سایت چوب فروشان بلوک (G) – خیابان افرا دوم – ساختمان گلستان چهارم – پلاک ۳ – طبقه همکف –

 

باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

حمل بار ارزان از شهرک صنعتی جاده خاوران

هزینه حمل بار همواره یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارهای مختلف در شهرک‌های صنعتی است. زیرا این هزینه در محاسبه قیمت نهایی کالای تولیدی در این کسب‌وکار نقش مهمی دارد. به‌همین دلیل نیز مجموعه بارتو خدمات خود را با تعرفه مقرون‌به‌صرفه و مناسب به این کسب و کارها ارائه می‌کند. ما در عین کاهش قیمت، خدمات خود را با بالاترین کیفیت مکن ارائه می‌کنیم تا رضایت مشتریان خود را در شهرک صنعتی جاده خاوران به‌دست آوریم. از جمله عوامل موثر بر قیمت حمل بارهای تولیدی و صنعتی در مجموعه بارتو نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • استفاده از خدمات بسته‌بندی
  • وزن و حجم بار
  • نوع خودرو مورد نیاز برای حمل بار
  • تعداد کارگران مورد نیاز برای حمل بار
  • مسافت بین نقاط مبدا و مقصد

باربری شهرک صنعتی جاده خاوران به تمام شهرستان‌ها

بسیاری از واحدهای صنعتی و کارگاه‌های تولیدی شهرک خاوران دارای مشتریانی در استان‌های مختلف هستند و محصولات خود را به شهرهای مختلف ایران ارسال می‌کنند. به‌همین دلیل ما در باربری بارتو خدمات حمل‌ونقل ایمن برون‌شهری را با مجهزترین خودروهای حمل بار به این کسب‌وکارها ارائه می‌دهیم. تفاوتی ندارد که مقصد شما برای حمل بار در کدام نقطه از ایران باشد، ما بارهای شما را از انواع کالاها و مواد اولیه به تمام نقاط ایران به بالعکس ارسال می‌کنیم.

در ادامه برخی از مزایای استفاده از خدمات باربری بارتو را با هم مرور می‌کنیم:

  • ارائه خدمات مشاوره رایگان
  • برنامه‌ریزی برای تمامی اقدامات حمل بار
  • ارائه خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای
  • برخورداری از کارگران ماهر
  • برخورداری از کامل‌ترین ناوگان حمل بار با خودروهای گوناگون
  • ارائه خدمات مقرون‌به‌صرفه حمل بارهای صنعتی
  • ارائه بیمه حمل بار
  • نورآوری در ارائه خدمات باکیفیت

باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

ثبت سفارش به باربری شهرک صنعتی جاده خاوران

اتوبار بارتو “یکی از فعال‌ترین باربری‌های استان تهران است که خدمات حمل بار از این استان‌ به تمامی نقاط کشور و از نقاط دیگر به استان تهران را ارائه می‌دهد. ما خدمات خود را در زمینه‌های مختلف از حمل اثاثیه منزل، اثاثیه اداری و واحدهای تجاری و نیز خدمات حمل بار واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه می‌دهیم. بارتو همچنین نامی آشنا برای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان‌های تهران و البرز است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات از مجموعه بارتو از طریق سایت ما برای ثبت سفارش اقدام کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *