حمل بار با کامیون ۱۰ تن تک محور شش چرخ

باربری با کامیون ۶ چرخ یا تک محوره یا همان ۱۰ تن مانند بنز – آمیکو – رنو ۱۰ تن

معمولا شرکت‌های باربری برای جابه‌جایی بارهای سبک و نیمه‌سنگین از انواع وانت‌ها و خاورها استفاده می‌کنند. اما زمانی که قصد حمل بارهای حجیم و سنگین را داشته باشید، باید به سراغ استفاده از وسایل نقلیه سنگین مانند انواع کامیون شش چرخ بروید. حمل بار با تک محور بهترین گزینه برای جابه‌جایی انواع مختلف وسایل و کالاها تا سقف ۱۰ تن به شمار می‌آید. به طور کلی شرکت‌های باربری از کامیون‌های تک محور برای حمل باربری در سطح درون‌شهری و برون‌شهری استفاده می‌کنند. البته برای حمل بار با کامیون تک مخور در داخل شهرها شما با محدودیت‌های زمانی روبه‌رو خواهید بود و در طول روز امکان باربری با استفاده از این وسایل نقلیه را ندارید.

ما در مطلب مجزایی در مورد حمل بار با انواع ماشین ها صحبت کردیم که د رصورت نیاز میتوانید وارد صفحه ” انواع ماشین های حمل بار ” شوید.

شماره رزرو ماشین کامیون تک

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

هزینه باربری کامیون ۱۰ تن تک محور

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر
 

مقصد

نوع بارگیر

۶ چرخ (تک)
اراک۵٫۵۰۰٫۰۰۰
اردبیل۸٫۵۰۰٫۰۰۰
ارومیه۸٫۵۰۰٫۰۰۰
اصفهان۵٫۵۰۰٫۰۰۰
اهواز۹٫۵۰۰٫۰۰۰
ایلام۸٫۰۰۰٫۰۰۰
بوشهر۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
بیرجند۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۶٫۲۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۶٫۳۰۰٫۰۰۰
زاهدان۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۴٫۸۰۰٫۰۰۰
ساری۵٫۹۰۰٫۰۰۰
سمنان۴٫۳۰۰٫۰۰۰
سنندج۶٫۳۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۶٫۳۰۰٫۰۰۰
شیراز۸٫۳۰۰٫۰۰۰
قزوین۴٫۲۰۰٫۰۰۰
قم۴٫۲۰۰٫۰۰۰
کرمان۹٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۶٫۸۰۰٫۰۰۰
گرگان۶٫۷۰۰٫۰۰۰
رشت۶٫۷۰۰٫۰۰۰
مشهد۸٫۰۰۰٫۰۰۰
همدان۴٫۷۰۰٫۰۰۰
یزد۶٫۳۰۰٫۰۰۰

حمل بار با کامیون تک محور شش چرخ 10 تن

انواع مختلف ماشین شش چرخ ۱۰ تن برای باربری

باربری‌های معتبر استان تهران مانند باربری بارتو برای ارائه خدمات باربری و حمل بارهای سنگین تا سقف ۱۰ تن از انواع مختلف کامیون‌های شش چرخ تک محور استفاده می‌کنند. البته همان‌طور که می‌دانید، این کامیون‌ها برای باربری زمینی و بین شهری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این زمینه کاربرد گسترده‌ای دارند. به دلیل حجم بالای باری که توسط این وسایل نقلیه تک محور حمل می‌شود، شرکت‌های باربری برای تضمین سلامت و به موقع تحویل دادن بار، موظف به بیمه کردن آن هستند تا خیال مشتری را از هر جهت راحت کرده باشند.

ما مجموعه بارتو برای حمل بار با کامیون شش چرخ از انواع مختلفی از این کامیون‌ها استفاده می‌کنیم که عبارتند از:

  • کامیون بنز ۱۰ تن
  • کامیون آمیکو ۱۰ تن
  • کامیون رنو ۱۰ تن

حمل بار با کامیون آمیکو تک محور ۱۰ تن

کامیون آمیکو ۱۰ تن یکی از قوی‌ترین ماشین‌های باری برای باربری بین شهری و درون شهری به شمار می‌رود. این کامیون شش چرخ در زمینه حمل و جابه‌جایی مصالح ساختمانی مانند سنگ، شن، آهن‌آلات و همچنین نخاله‌های ساختمانی کاربرد گسترده‌ای دارد. به دلیل هیدرولیک بودن سازه کامیون آمیکو حمل بار با این تک محور بسیار ساده انجام می‌شود. همچنین قدرت موتور این کامیون‌ها به قدری زیاد است که می‌توان از آن‌ها برای جمل بار با کامیون ۱۰ تن در معادن نیز استفاده کرد.

مهم‌ترین دلایل محبوبیت این کامیون تک محور عبارتند از:

  • توانایی حمل بار در جاده‌ها و سطوح شیب‌دار
  • قدرت موتور بالا در مقایسه با ابعاد اسکلت وسیله نقلیه
  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب‌وهوایی و مناسب برای حمل بار بین شهری با تک محور
  • سیستم تعلیق و کمک فنرهای پیشرفته برای جذب ضربه‌ها و ارتعاشات واردشده بر اسکلت ماشین
  • عملکرد و بازدهی بالا در معادن

حمل بار با کامیون تک محور 10 تن بنز

حمل بار با کامیون تک محور ۱۰ تن بنز

حمل بار با تک محور بنز ۱۰ تن همواره یکی از گزینه‌های اصلی باربری‌های مختلف برای جابه‌جایی انواع بارها بوده است. کامیون ۱۰ تن بنز که در واقع همان مدل ۱۹۲۴ این شرکت است، توسط شرکت ایران خودرو در داخل کشور مونتاژ و تولید می‌شود. این کامیون شش چرخ در دو نوع کمپرسی و باری یا همان اتاق‌دار تولید می‌شوند و برای ارائه خدمات حمل بار با کامیون شش چرخ در باربری بارتو مورد استفاده قرار می‌گیرند. تفاوت اصلی نوع کمپرسی و باری به طول شاسی آن‌ها مربوط می‌شود و مشخصات فنی سایر بخش‌های ان‌ها کاملا مشابه یکدیگر هستند.

کاربرد اصلی کامیون کمپرسی شش چرخ بنز حمل و جابه‌جایی مصالح ساختمانی است. به همین علت بسیاری از کارخانه‌های تولیدکننده مصالح ساختمانی که در حومه شهرها قرار دارند، برای انتقال مصالح به محل احداث پروژه‌های ساختمانی از خدمات حمل بار تک محور ما در باربری بارتو استفاده می‌کنند. همچنین کامیون‌های بنز برای حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

در نقطه مقابل از ماشین شش چرخ باری بنز برای حمل انواع بارها از جمله کالاهای صنعتی و محصولات کشاورزی تا سقف ۱۰ تن استفاده می‌شود. می‌توان پس از بارگیری محصولات کشاورزی برای جلوگیری از خرابی آن‌ها تحت تاثیر نور شدید خورشید و تغییرات جوی، از یک چادر یا پارچه برای پوشاندن روی قسمت بارگیر کامیون بنز ۱۰ تن استفاده کرد.

سایر کاربردهای کامیون ۱۰ تن بنز عبارتند از:

  • مواد غذایی
  • لوازم باغبانی و انواع گل و گیاه
  • کیسه‌های گچ و سیمان
  • جمع‌آوری و حمل نخاله و ضایعات از حومه شهرها و مناطق صنعتی
  • لوازم صنعتی و کارگاهی

حمل بار کامیون شش چرخ رنو

یکی از دلایل اصلی حمل بار با تک محور رنو ابعاد مناسب آن برای محیط‌های شهری است. این کامیون ۱۰ تن که در کارخانه سایپا مونتاژ و تولید می‌شوند، می‌تواند به سادگی در کوچه‌ها و خیابان‌های شلوغ کلانشهرهایی مانند استان تهران تردد کند. برخلاف سایر کامیون‌های شش چرخ مخصوص حمل که خود یکی از عوامل ایجاد ترافیک در محیط شهرها به شمار می‌روند، کامیون ۱۰ تن رنو به خاطر ابعاد خود کمتر در ترافیک گیر می‌کند و می‌تواند بار شما را در مدت زمان کوتاه‌تری به مقصد برساند.

البته هرگز نباید فریب ابعاد نسبتا کوچک این وسیله نقلیه را بخورید، زیرا قدرت موتور آن به حدی زیاد است که می‌تواند درست به اندازه یک کامیون تک محور بنز یا آمیکو بارگیری کند. یکی دیگر از مزایای مهم حمل بار با تک محور رنو قابلیت بارگیری و خالی کردن بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. بنابراین کارگران ما در شرکت‌ باربری بارتو می‌توانند به سرعت وسیله نقلیه را بارگیری کرده و به سمت مقصد اعزام کنند. در نتیجه اگر در کنار کیفیت و امنیت خدمات حمل و نقل بارتو به دنبال کاهش مدت زمان تحویل بار هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به فکر حمل بار با تک محور رنو باشید.

حمل بار با کامیون تک محور شش چرخ 10 تن

در باربری بارتو، امکان حمل بار با تک محور در چه مناطقی فراهم است؟

همان‌طور که اشاره کردیم، باربری زمینی و باربری بین شهری یکی از کاربردهای اصلی خدمات حمل بار با تک محور به شمار می‌روند. به همین علت، ما در باربری بارتو علاوه‌بر ارائه خدمات حمل و نقل در سطح شهر تهران، اقدام به گسترش محدوده فعالیت خود کرده‌ایم. امروزه شما می‌توانید بارهای خود در حجم و وزن‌های بالا را با استفاده از کامیون‌های ۱۰ تن مجموعه ما در میان شهرهای مختلف اطراف تهران جابه‌جا کنید. در جدول زیر با برخی از شهرهای تحت پوشش ما در باربری بارتو در شهرهای حومه تهران آشنا می‌شویم.

شرق استان تهرانجنوب استان تهرانغرب استان تهران
پردیسورامینفردیس
دماوندپاکدشتکرج
فیروزکوهرباط کریمشهریار
جاجروداسلامشهرشهر قدس

 

 عوامل تاثیرگذار بر هزینه حمل بار با کامیون تک محور

هزینه حمل بار با تک محور به دلیل حجم بالای بار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عوامل مختلفی هستند که هزینه‌های باربری بین شهری و درون شهری را تحت تاثیر قرار می‌دهند و تمامی مشتریان برای برآورد و مدیریت هزینه‌های خود باید با این پارامترها آشنا باشند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه حمل بار با انواع کامیون شش چرخ آشنا می‌شویم.

تناژ بار؛ مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر محاسبه هزینه

تناژ بار یا به زبان ساده همان وزن محموله مورد نظر یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت حملو نقل بار به شمار می‌آیند. در واقع هرچه وزن بار بیشتر باشد، هزینه‌های حمل بار با تک محور نیز افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه شما باید در هنگام تماس با کارشناسان شرکت‌های باربری مختلف برای برآورد هزینه حتما به حجم و وزن محموله خود اشاره کنید.

نوع بار چه تاثیری بر تعرفه باربری دارد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نوع بار آن‌ها نباید تاثیری بر محاسبه تعرفه باربری بین شهری و درون شهری داشته باشد. اما شما باید توجه کنید که نوع و ارزش بار شما می‌تواند بر مبلغ و نوع بیمه‌نامه تاثیر بگذارد. همچنین شرکت‌های باربری برای حمل بارهای مختلف باید از سیستم‌های حفاظتی مناسب استفاده کنند تا در طول مسیر هیچ آسیبی به بار مشتری وارد نشود. بنابراین هرچه ارزش و حساسیت بار شما بیشتر باشد، تعرفه‌های باربری نیز افزایش خواهد یافت.

مسافت و میزان سوخت مصرفی

بدون شک مسافتی که کامیون شش چرخ برای رساندن بار به مقصد مورد نظر شما باید طی کند، بر تعیین هزینه‌ها تاثیرگذار است. هرچه مسافت و فاصله میان مبدا و مقصد مورد نظر بیشتر باشد، هزینه شما برای حمل بار با تک محور نیز افزایش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های باربری قیمت سوخت و میزان مصرف کامیون مورد نظر است. قیمت سوخت بیشتر به سیاست‌گذاری‌ها دولت وابسته است و شرکت باربری و نوع و حجم بار نقشی در تعیین آن ندارند. اما برخی از ماشین‌های شش چرخ نسبت به سایر وسایل نقلیه مصرف سوخت بالاتری دارند که می‌تواتد باعث افزایش هزینه‌های شما شود.

خدمات باربری بارتو

خدمات حمل بار بین شهری باربری بارتو

حمل بارهای سنگین و جابه‌جایی آن در میان شهرهای مختلف نیازمند دقت و تجربه بالا است. معمولا برای حمل بارهای سنگین تا سقف ۱۰ تن و باربری بین شهری از انواع کامیون‌های تک محور مانند کامیون ۱۰ تن بنز، رنو و آمیکو استفاده می‌شود. باربری بارتو با برخورداری از ناوگان حمل و نقل به روز و پیشرفته آماده جابه‌جایی بارهای شما در سطح تهران و سایر شهرهای اطراف است. شما می‌توانید برای آشنایی با تعرفه‌های باربری، با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می‌توان در باربری بارتو برای حمل بار با تک محور درخواست کارگر داشته باشیم؟

بله شما می‌توانید در صورت نیاز از کمک کارگران باتجربه و حرفه‌ای مجموعه ما کمک بگیرید.


آیا شرکت‌های باربری تمامی بارها را بیمه می‌کنند؟

شرکت‌های باربری موظف هستند برای تضمین سلامت و امنیت بار با توجه به نوع و تناژ بار نسبت به بیمه کردن آن اقدام کنند.