هزینه اثاث کشی منزل به شهرستان چقدر است

فهرست بخش های این صفحه

کاهش هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان با خدمات باربری‌های معتبر

تعرفه اسباب کشی منزل به شهرستان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مستاجران و افرادی است که قصد جابه‌جایی بار دارند. آگاهی نداشتن این افراد از فرایند اصولی جابه‌جایی اسباب، ممکن است بسیاری از هزینه‌های آن‌ها را افزایش دهد. باربری‌های معتبر با ارائه‌ سرویس‌هایی تخصصی و باکیفیت در زمینه حمل اسبابیه منزل، تعرفه‌هایی جداگانه و رسمی را برای باربری‌های شهری و درون‌شهری در نظر می‌گیرند. اطلاع از عوامل موثر در تعیین هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان، مهم‌ترین گام برای پیمودن مسیر یک جابه‌جایی ایمن و کم‌هزینه‌ است. بر همین اساس در این مطلب از بارتو، به بررسی کامل تعرفه‌های اسباب‌کشی بین شهری و عوامل موثر بر نرخ‌های این خدمت تخصصی می‌پردازیم.

هزینه اثاث کشی منزل به شهرستان

باربری بین شهری یا حمل بار بین استانی چیست؟

شرکت‌های معتبر باربری دو نوع سرویس درون‌شهری و برون‌شهری را به مشتریان عرضه می‌کنند. معتبرترین شرکت‌ها با ارائه خدمات تخصصی برای حمل بار بین شهری، امکانات و شرایط متفاوتی را برای حمل اسبابیه منزل به شهرستان‌‌ها و استان‌های دیگر در نظر می‌گیرند. باربری بین شهری، خدمتی تخصصی از این مجموعه‌ها است که صرفا به حمل‌ونقل اسباب در مسافت‌های بین شهری و طولانی می‌پردازد. شما می‌توانید برای شناخت کامل این خدمت به صفحه حمل بار بین شهری در سایت بارتو مراجعه کنید.

ضرورت استفاده از شرکت‌های معتبر در زمینه اسباب کشی به شهرستان

صاحبان بار برای انتخاب مجموعه معتبر، غالبا از خدمات مجموعه‌های باربری استفاده می‌کنند. این موضوع می‌تواند هزینه‌ اسباب کشی منزل به شهرستان را افزایش دهد؛ زیرا باربری‌ها به دلیل ارائه خدمات گسترده‌تر هزینه‌هایی نامتعارف را دریافت می‌کنند. برای کاهش هزینه‌ها باید از خدمات مجموعه‌هایی بهره‌مند شد که خدمتی تخصصی در زمینه حمل اسبابیه منزل را به مشتریان ارائه کنند. شما می‌توانید برای شناخت تفاوت‌های موجود بین باربری بین شهری و خدمات حمل اسبابیه منزل به شهرستان، مقاله مربوط در صفحه باربری بین شهری سایت بارتو را مطالعه کنید.

تفاوت هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان و باربری درون استانی

برای آگاهی از هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان باید بدانید که تعرفه‌های این خدمت، از سرویس‌های درون‌شهری بیشتر است. معتبرترین مراکز باربری بین شهری، دقت و نظارت بیشتری بر فرایند جابه‌جایی اسباب در مسافت‌های طولانی دارند. این مجموعه‌ها با اتخاذ برنامه‌هایی مدون و اصولی تمام جوانب کار را برای یک نقل‌وانتقال ایمن بررسی کرده و بهترین شرایط را برای شما ایجاد می‌کنند. به همین دلیل نرخ باربری بین شهری و درون استانی با یکدیگر متفاوت است.

لیست قیمت باربری بین شهری فرشاد ترابر حامد

” مقصد بارگیری تمام شهرهای اشاره شده از تهران و کرج است “

لیست قیمت باربری بین شهری فرشاد ترابر حامد

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود

شماره رزرو ماشین

کلیک کنید:: مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶ – مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

 

هزینه اثاث کشی به شهرستان

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

مقصد

نوع بارگیر

نیسانخاور ۳تنخاور مسقف۶ چرخ (تک)۱۰ چرخ (جفت )ترانزیت
اراک۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۵۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
اردبیل۳٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۹۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ارومیه۳٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۹۰۰٫۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
اصفهان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۴۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۸۰۰٫۰۰۰
اهواز۴٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
ایلام۳٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
بوشهر۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۹۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
بیرجند۴٫۴۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰۶٫۲۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
زاهدان۶٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰۴٫۸۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
ساری۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۹۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سمنان۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۸۰۰٫۰۰۰
سنندج۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۲٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
شیراز۳٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۲۰۰٫۰۰۰۸٫۳۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰
قزوین۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۴۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
قم۱٫۶۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمان۴٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۸۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
گرگان۲٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
رشت۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مشهد۳٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۱۰۰٫۰۰۰۵٫۵۰۰٫۰۰۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۲۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
یزد۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۸۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

هزینه اثاث کشی منزل به شهرستان

عوامل موثر در تعیین هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

نرخ جابه‌جایی اسباب منزل به شهرستان‌های مختلف یک تعرفه متغیر است. به‌عنوان مثال هزینه جابه‌جایی از اردبیل به شیراز با نرخ نقل‌وانتقال اسباب از تهران به شمال با یکدیگر تفاوت دارد؛ بنابراین نمی‌توان قیمت‌هایی یکسان را برای این نوع خدمات در نظر گرفت.

بااین‌حال برخی عوامل موثر در تعیین هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان وجود دارند که آگاهی از آن‌ها به انتخاب بهترین مجموعه باربری کمک می‌کند. شما می‌توانید برای تجربه یک باربری بین شهری کم‌هزینه و ایمن از خدمات باربری بارتو استفاده کنید. در ادامه به مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در نرخ باربری بین شهری برای حمل اسبابیه منزل می‌پردازیم.

۱٫ فاصله مبدا تا مقصد

مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان به فاصله میان مبدا تا مقصد بستگی دارد. اتحادیه‌های باربری استان‌های مختلف متناسب با فاصله موجود، تعرفه‌هایی متفاوت را برای حمل بار بین شهری در نظر می‌گیرند. هرچه میزان مسافت بیشتر باشد، نرخ باربری بین شهری نیز بیشتر می‌شود. باربری بارتو با تخمین اصولی هزینه‌ها کم‌ترین تعرفه‌های ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲٫ خدمات بسته‌بندی

تخصصی‌ترین خدمتی که شرکت‌های باربری در زمینه حمل اسبابیه منزل ارائه می‌دهند، خدمات بسته‌بندی است. یک بسته‌بندی اصولی با افزایش امنیت بارها در زمان چیدمان و جابه‌جایی، از آسیب به آن‌ها جلوگیری می‌کنند. این خدمات متناسب با نوع بار، حجم بار، ارزش بار و تعداد بار هزینه‌های متفاوتی دارند.

با افزایش حساسیت‌، دقت و قیمت بارها، باید از کارتن‌ها و متریال‌های باکیفیت‌تری برای بسته‌بندی استفاده کرد که در این صورت صاحبان بار باید هزینه‌های بیشتری را بپردازند. مجموعه‌های معتبر باربری مانند خدمات حمل‌ونقل بارتو از متریال‌های متنوعی برای بسته‌بندی وسایل استفاده می‌کنند که در جدول زیر کاربرد هر یک از آن‌ها بیان شده است.

نوع کارتن بسته‌بندیکاربرد
کارتن‌های ۵ لایهبسته‌بندی انواع وسایل عمومی و شکستنی منازل
بقچه‌های لباسدسته‌بندی لباس‌های معمولی
کارتن‌های رگال داربسته‌بندی انواع لباس‌های گران‌قیمت
پوشش پلاستیکی و سلفون ریپپوشش وسایل بزرگ مانند یخچال و سایدبای‌ساید
باکس‌های محافظ مخصوصبسته‌بندی گلدان و آکواریوم

۳٫ نوع ناوگان باری جاده‌ای؛ از اصلی‌ترین دلایل افزایش هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

ماشین‌های باری که مشتریان برای سرویس‌های بین شهری و بین استانی به کار می‌گیرند، در تعیین نرخ جابه‌جایی اسباب تاثیر بالایی دارند. مجموعه‌های معتبر مانند بارتو با پشتیبانی از انواع ماشین‌های باری سبک و نیمه‌سنگین، انتخاب‌های زیادی را پیش روی صاحبان بار قرار می‌دهد. معمولا مناسب‌ترین ماشین‌های باری برای جابه‌جایی بین شهری، ماشین‌های نیمه‌سنگین هستند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کامیونت‌
  • خاور مسقف
  • تک
  • مینی خاور
  • خاور ۹۱۱ یا بادسان

۴٫ افزایش تعداد کارگران و زیاد شدن هزینه‌ها

باربری‌ها برای حمل اصولی بارها، تعداد مشخصی از کارگران را برای خدمات بسته‌بندی، بارگیری، چیدمان و تخلیه بارها به کار می‌گیرند. دستمزد این کارگران در مسافت‌های برون‌شهری به‌صورت روزانه تعیین شده و در صورت درخواست صاحبان بار به استفاده از تعداد بیشتری کارگر، هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان بیشتر می‌شود. باربری بارتو با برخورداری از باتجربه‌ترین کارگران، امن‌ترین و ارزان‌ترین خدمات باربری بین استانی را به شما عرضه می‌کند.

۵٫ وزن بار؛ بارهای سنگین هزینه شما را بیشتر می‌کنند

افزایش حجم و وزن بار، به معنای بیشترشدن تعداد کارگران، افزایش ظرفیت ماشین‌های باری و طولانی‌تر شدن فرایند اسباب‌کشی است. همچنین در صورت افزایش اسباب، ممکن است تعداد سرویس‌های رفت‌وبرگشت نیز در مسافت‌های بین شهری نزدیک بیشتر شود که همین موضوع می‌تواند هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان را افزایش دهد.

هزینه اثاث کشی منزل به شهرستان

۶٫ ارزش و نوع بار

ارزش و قیمت اسباب با یکدیگر برابر نیست. وسایل گران‌تر به دقت و ظرافت بیشتری برای جابه‌جایی نیاز دارند. باربری‌های معتبر مانند بارتو برای ارائه خدمات ایمن و سریع حمل اسباب باارزش و گران مانند ساید‌بای‌ساید، پیانو، تخته فرش، تابلوهای نفیس، تزئینات دکوری قدیمی و … از باتجربه‌ترین کارگران استفاده می‌کند که نسبت به سایر کارگران دستمزدهای بالاتری دارند. استفاده از این کارگران، امنیت اسباب کشی شما را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

۷٫ ارائه بیمه‌نامه

یکی از خدماتی که هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان را بیشتر می‌کند، هزینه‌های جانبی بیمه‌نامه است. شرکت‌های باربری معتبر برای افزایش اطمینان خاطر صاحبان بار، با دریافت مبلغی ناچیز، تمام وسایل آن‌ها را بیمه می‌کنند. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که در صورت آسیب احتمالی به اسباب، شرکت‌های باربری موظف هستند تمام خسارت‌ها را به مشتریانشان بپردازند.

۸٫ باربری در ساعات پایانی شب

هزینه حمل‌ونقل در ساعات پایانی شب بیشتر است؛ زیرا در این ساعات به دلیل بی‌خوابی رانندگان، سخت بودن رانندگی و مواردی از این دست، تعرفه‌های رانندگان و کارگران بیشتر می‌شود. باربری‌های معتبر مانند بارتو با ارائه خدماتی باکیفیت و سریع برای باربری در شب، تعرفه‌هایی ارزان را برای شما در نظر گرفته است.

۹٫ حمل بار در شرایط جوی نامساعد و مسیرهای دشوار

با تغییرات جوی و بارش برف و باران، مه‌گرفتگی و رانندگی در مسیرهای جاده‌ای ناهموار و صعب‌العبور، هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان بیشتر می‌شود. در این شرایط حفظ سلامت اسباب به دقت بیشتری نیاز دارد و شرکت‌های باربری باید بدون کاهش بیش از اندازه سرعت انتقال اسباب، بارها را به نقطه مقصد برسانند. رانندگان بارتو با تجربه‌ای چندین ساله در زمینه حمل بار بین شهری، جاده‌های مطمئن کشور را می‌شناسند و با دریافت هزینه‌ای اندک، حمل بار در انواع شرایط جوی را انجام می‌دهند.

هزینه اثاث کشی منزل به شهرستان

راهکارهایی برای کاهش هزینه اسباب کشی به شهرستان

اسباب‌کشی از نظر بسیاری، کار سخت، زمان‌بر و پرهزینه‌ای است. اما با این وجود در اغلب مواقع به دلیل جابه‌جایی محل زندگی یا کار باید از این روش برای انتقال وسایل استفاده کرد. شرکت‌های باربری معمولاً هزینه زیادی را بابت حمل وسایل می‌گیرند و با این ممکن است شما هم به دنبال راه‌حلی جهت کاهش هزینه اسباب کشی باشید. در زیر راهکارهای مهمی برای کاهش هزینه اثاث‌کشی بیان شده که شما با انجام آنها می‌توانید حتی‌الامکان از این هزینه‌ها بکاهید.

کم کردن میزان وسایل

هر چه میزان وسایل شما بیشتر باشد علاوه بر اینکه وزن بار افزایش پیدا می‌کند، تعداد دفعاتی که ماشین باید رفت و آمد کرده و آنها را جابه‌جا کند بیشتر می‌شود. به همین دلیل نیز هزینه اسباب کشی افزایش پیدا می‌کند. شما برای کاهش این هزینه‌ها می‌توانید در صورت امکان برخی از وسایل غیرضروری که از آنها استفاده نمی‌کنید و کارایی خاصی برای شما ندارد را جدا کرده و دور انداخته یا به دوست و آشناهایتان دهید.

کمک‌گرفتن از دوستانتان

یکی از مواردی که باعث افزایش هزینه‌های باربری و حمل وسایل می‌شود، هزینه کارگران است. هر چقدر شما کارگران بیشتری برای این کار نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری نیز صرف کنید. در این مواقع می‌توانید بسیاری از وسایل کوچک مانند چمدان‌ها، صندلی یا جعبه‌های کوچک را خودتان حمل کنید. همچنین می‌توانید از دوستان یا آشنایانتان بخواهید که چند ساعت به شما کمک کنند تا وسایل را به اتومبیل حمل بار ببرید.

جابه‌جایی در روزهای غیرتعطیل

بیشتر اثاث‌کشی‌ها در روزهای تعطیل یا آخر هفته‌ها انجام می‌شود و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای باربری می‌شود؛ بنابراین نرخ اسباب کشی در اواخر هفته و روزهای تعطیل بیشتر می‌شود. علاوه بر این در روزهای تعطیل و شلوغی کار راندمان کارگران نیز پایین آمده و ممکن است آسیبی به وسیله‌های شما نیز وارد شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که برنامه خود را طوری تنظیم کنید تا بتوانید اسباب کشی را در روزهای کاری که باربری خلوت‌تر است انجام دهید.

بسته‌بندی اصولی وسایل

یکی دیگر از راهکارها برای کاهش قیمت اسباب کشی، بسته‌بندی اصولی وسایل است. در بسیاری از مواقع به دلیل توجه به این نکته و عدم بسته‌بندی اصولی وسیله‌ها محل زیادی را اشغال می‌کنند و همین موضوع نیز باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد. شما به هنگام جمع‌آوری وسایل دقت داشته باشید که وسایل را به‌صورت فشرده‌تر و اصولی بسته‌بندی کنید تا مکان کمتری بگیرند. البته دقت کنید که در این کار به وسایل به دلیل فشار زیاد آسیبی وارد نشود.

با خدمات بارتو کم‌ترین هزینه‌های حمل اسبابیه به شهرستان را بپردازید

باربری بین شهری یکی از خدمات تخصصی باربری بارتو است که بسیاری از هزینه‌های شما را کم‌تر می‌کند. مجموعه ما باتکیه‌بر ناوگان باری جدید خود و استفاده از کارگرانی باتجربه، سریع‌ترین فرایند اسباب کشی را برای شما در نظر می‌گیرد. هزینه‌های دریافت شده توسط بارتو، بر اساس نرخ‌های رسمی اتحادیه است و مشاوره با کارشناسان سایت ما، بسیاری از هزینه‌های اضافی شما را برای اسباب کشی منزل به شهرستان کاهش می‌دهد.

پرسش و پاسخ

هزینه اسباب کشی منزل در مسافت بین شهری چطور تعیین می‌شوند؟

بر اساس هر کیلومتر فاصله‌ای که بین مبدا و مقصد وجود دارد.

بهترین راهکار برای کاهش هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان چیست؟

استفاده از ماشین‌های نیمه‌سنگین و باربری‌هایی که خدمات حمل اسبابیه منزل بین شهری را ارائه می‌دهند.

آیا تعرفه اتوبارها برای حمل اسباب منزل به شهرستان با مراکز حمل بار بین شهری یکسان است؟

بسیاری از اتوبارها این خدمت را پشتیبانی نمی‌کنند؛ در صورت پشتیبانی نیز ممکن است هزینه‌هایی بیشتر از حد استاندارد دریافت کنند.

قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری مطابق با تعرفه اتحادیه

اگر قصد جابه‌جایی بین شهری دارید و به دنبال باربری برای حمل اسباب کشی منزل در شهرهای مختلف ایران هستید، بهتر است به سراغ اتوباری بروید که بتواند خدمات مربوط به باربری را با کمترین هزینه ممکن ارائه کند. توجه داشته باشید که فاکتورهای مختلفی می‌توانند روی قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری تاثیرگذار باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد کارگران مورد نیاز، نوع وسیله نقلیه مورد نیاز، حجم وسایل، برخورداری از برخی وسایل خاص، فاصله بین دو شهر، وسایل جانبی مورد نیاز، بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت خدمات و دریافت یا عدم دریافت بیمه برای وسایل اشاره کرد. اگر به دنبال دریافت بهترین قیمت برای این نوع باربری هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب از مجموعه خدمات باربری بارتو (Baretoo) را از دست ندهید.

اگر اطلاعات کافی در زمینه باربری بین شهری ندارید، توصیه میکنیم از صفحه “خدمات باربری بین شهری” دیدن فرمایید.

قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

حمل اثاثیه منزل بین شهری

حمل اثاثیه منزل دارای دو نوع داخل شهری و بین شهری است. حمل اثاثیه داخل شهری یا داخلی، باربری است که در آن وسایل از یک منطقه شهر، به منطقه دیگری برده می‌شوند. هزینه دریافت این خدمات به مراتب کمتر است و در عین حال، جابه‌جایی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

نوع دیگری از باربری وجود دارد که به آن باربری بین شهری می‌گویند. این نوع خدمات باربری برای جابه‌جایی وسایل منزل بین شهرهای مختلف ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، در شهری مانند کرمانشاه زندگی می‌کنید و می‌خواهید به تهران نقل مکان کنید. در این صورت می‌توانید از خدمات حمل اثاثیه منزل بین شهری استفاده کنید.

فاکتورهای موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

فاکتورهای مختلفی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان قیمت بهترین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری را تخمین زد. در صورتی که با این معیارها آشنا نباشید، ممکن است بعد از ارائه خدمات و در زمان تسویه حساب، با مشکل مواجه شوید.

از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد کارگران مورد نیاز
  • نوع وسیله نقلیه مورد
  • حجم وسایل
  • برخورداری از برخی وسایل خاص
  • فاصله بین دو شهر
  • وسایل جانبی مورد نیاز
  • بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت خدمات
  • دریافت یا عدم دریافت بیمه برای وسایل

فاکتور های مهم در قیمت حمل اثاث منزل بین شهری

۱٫ تعداد کارگران مورد نیاز؛ تعیین کننده در قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری، تعداد کارگرانی است که برای دریافت خدمات سفارش می‌کنید. به طور کلی، برای استفاده از خدمات هر کارگر، مبلغی در نظر گرفته شده است. در نتیجه، هرچقدر که تعداد این کارگرها بیشتر باشد، هزینه شما هم بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که باید متناسب با حجم وسایلی که دارید، کارگر درخواست کنید. به عنوان مثال، ممکن است حجم وسایل منزلی که دارید، در حد یک خانه ۷۰ متری باشد. در این صورت، دو الی سه کارگر هم برای جابه‌جایی وسایل کافی خواهد بود. اما در صورتی که حجم وسایل منزل شما در حد یک خانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ متری بود، باید تعداد کارگران بیشتری را درخواست کنید. در غیر این صورت، مدت زمان مورد نیاز برای بار زدن وسایل و خالی کردن آن‌ها چندین برابر خواهد شد که در عین ایجاد خستگی زیاد، صرفه اقتصادی هم ندارد.

۲٫ نوع وسیله نقلیه مورد نیاز

نوع وسیله نقلیه حمل باری که درخواست می‌کنید، می‌تواند در تعیین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر به سراغ وسایل نقلیه بزرگی مانند کامیون‌های خاور، ولوو یا بنز بروید، به مراتب باید هزینه بیشتری را نسبت به دریافت نیسان یا کامیونت پرداخت کنید. در جدول زیر برخی از خودروهای حمل بار موجود در بارتو را بررسی کرده‌ایم.

انواع وانتانواع کامیونتانواع کامیون
وانت نیسانکامیونت ایسوزوکامیون خاور
وانت پیکانکامیونت ایویکوکامیون ولوو

۳٫ مدت زمان دریافت خدمات

مدت زمان دریافت خدمات هم می‌تواند به نوبه خود روی قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری تاثیرگذار باشد. طبق اعلام اتحادیه، باربری‌ها برای دریافت خدمات زمان دارند. به زبان ساده‌تر، هر وسیله نقلیه و کارگری که استخدام می‌کنید، تنها می‌تواند تا ۲ ساعت با نرخ اعلام شده خدمات ارائه دهد. بعد از گذشت این مدت، هزینه بیشتری به ازای هر ساعت ثبت خواهد شد.

۴٫ حجم وسایل؛ عاملی موثر در تعیین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

شاید موضوع حجم وسایل به طور مستقیم روی تعرفه حمل اثاثیه منزل بین شهری تاثیر نگذارد، اما باعث افزایش قیمت دریافت خدمات دیگر می‌شود. به عنوان مثال، همان‌طور که اشاره شد، اگر حجم وسایل زیاد باشد، به تعداد کارگر بیشتری برای بار زدن و خالی کردن وسایل نیاز دارید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

۵٫ برخورداری از برخی وسایل خاص

برخورداری از برخی وسایل خاص می‌تواند باعث افزایش هزینه حمل اثاثیه منزل بین شهری شود. از جمله این وسایل می‌توان به تردمیل، سونا (جکوزی) پرتابل، یخچال ساید بای ساید، میز نهارخوری و برخی مبلمان بزرگ اشاره کرد. در نتیجه، اگر چنین وسایلی دارید، باید هزینه کمی بیشتر را برای حمل اثاث منزل بین شهری پرداخت کنید.

۶٫ فاصله بین دو شهر

فاصله میان دو شهر هم می‌تواند روی هزینه حمل اثاثیه منزل بین شهری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، قصد نقل مکان از تهران به کرج را دارید. در عین حال، فرد دیگری قصد نقل مکان از تهران به مشهد را دارد. بدیهی است که او برای جابه‌جایی تا مشهد باید هزینه به مراتب بیشتری را نسبت به شما پرداخت کند.

۷٫ وسایل جانبی مورد نیاز

شاید برای جابه‌جایی وسایل نیاز به لوازم جانبی چندان زیادی نداشته باشید. اما قطعا برای بسته‌بندی وسایل نیاز به کارتن، نایلون و چسب دارید. شما می‌توانید این لوازم را از اتوبارهای مجاز خریداری کنید. خرید این وسایل از اتوبارها باعث افزایش قیمت در فاکتور نهایی خواهد شد.

۸٫ بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت خدمات

در برخی از بازه‌های زمانی و روزهای خاص، امکان ارائه خدمات برای اثاث کشی وجود ندارد. در نتیجه، اگر اصرار دارید که در این روزها خدمات باربری دریافت کنید، لازم است که هزینه کمی بیشتری را پرداخت کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که باربری‌ها معمولا در تمام روزهای سال خدمات ارائه می‌کنند. جهت دریافت خدمات از باربری بارتو می‌توانید همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

۹٫ دریافت یا عدم دریافت بیمه برای وسایل

در حال حاضر امکان بیمه کردن وسایل برای باربری اثاثیه وجود دارد. به این معنی که در صورت بروز هرگونه خسارت، بیمه به شما هزینه مربوط را پرداخت خواهد کرد. بدیهی است که برای بیمه کردن وسایل خود لازم است هزینه‌ای را پرداخت کنید. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که بارتو کمترین تعرفه را برای بیمه کردن وسایل در نظر گرفته است.

قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

بارتو؛ ارائه دهنده بهترین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

بارتو یکی از بزرگ‌ترین باربری‌ها است که می‌توانید برای دریافت خدمات مربوط به حمل اثاثیه بین شهری از خدمات ما استفاده کنید. بارتو خدمات مختلفی را در حوزه باربری ارائه می‌دهد و در عین حال تلاش می‌کند تا کمترین هزینه را بابت ارائه خدمات دریافت کند.

۱٫ کمترین نرخ برای تامین لوازم و ابزار جانبی

اگر برای باربری وسایل نیاز به وسایل جانبی دارید، می‌توانید این وسایل را از بارتو تهیه کنید. بارتو تلاش می‌کند تا این وسایل را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد. البته ممکن است در آن زمانی که قصد خرید وسایل دارید، بارتو چنین خدماتی ارائه ندهد. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم حتما برای خرید وسایل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۲٫ کمترین نرخ برای جابه‌جایی

برای حمل اثاثیه بین شهری، باید حتما جدول قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری را در سایت شرکت‌های معتبر باربری مطالعه کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید. برای باربری، بارتو کمترین هزینه ممکن را در نظر گرفته است. همین باعث شده است تا در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد دریافت خدمات باربری بین شهری دارند، از خدمات باربری بارتو Baretoo استفاده کنند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۳٫ فعالیت زیر نظر اتحادیه با تعرفه قانونی

بارتو فعالیت کاملا قانونی و زیر نظر اتحادیه دارد. این مجموعه توانسته است تمام مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی را از مراکز مربوطه دریافت کند. همچنین تعرفه اعلامی از سمت این مجموعه هم بسیار رقابتی و مطابق با نرخ اتحادیه است. در نتیجه، می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات اتوبار ما استفاده کنید.

قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری

چرا بارتو را برای خدمات باربری بین شهری انتخاب کنید؟

دلایل زیادی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا بارتو به بهترین اتوبار برای دریافت خدمات حمل اثاثیه منزل بین شهری تبدیل شود. از جمله این دلایل می‌توان به برخورداری از کادری مجرب، وقت‌شناسی مجموعه و توجه به نیازهای مشتری اشاره کرد.

بهترین قیمت حمل اثاثیه منزل بین شهری در بارتو

تعداد کارگران مورد نیاز، نوع وسیله نقلیه مورد، حجم وسایل، برخورداری از برخی وسایل خاص، فاصله بین دو شهر، وسایل جانبی مورد نیاز، بازه زمانی مورد نیاز برای دریافت خدمات، مدت زمان دریافت خدمات و دریافت یا عدم دریافت بیمه برای وسایل از جمله فاکتورهای موثر بر تعرفه حمل اثاثیه منزل بین شهری هستند. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات همین حالا با کارشناسان بارتو تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

پرسش و پاسخ

چگونه می‌توان وسیله نقلیه مناسب برای باربری را انتخاب کرد؟

برای انتخاب وسیله نقلیه مناسب می‌توانید با کارشناسان بارتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا بسته‌بندی اصولی باعث کاهش هزینه حمل اثاثیه منزل بین شهری می‌شود؟

بله. بسته‌بندی اصولی باعث کاهش حجم و تعداد بسته‌بندی‌ها و در نتیجه، تعداد کارگر کمتر و وسیله نقلیه کوچک‌تر می‌شود.

از نیسان برای جابه‌جایی چه نوع وسایلی می‌توان استفاده کرد؟

از نیسان می‌توان برای جابه‌جایی انواع یخچال، میز نهارخوری، فر و اجاق گاز، فرش و موکت، تلویزیون و میز تلویزیون، ماشین لباسشویی و کمد استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *