هزینه باربری بین شهری

تعرفه باربری بین شهری بر اساس قیمت‌های رسمی است

یکی از خدمات مهم و تخصصی شرکت‌های باربری، حمل بار بین شهری است. این مجموعه‌ها با تجهیز ناوگان خود به انواع ماشین‌های باری و به‌کارگیری رانندگانی باتجربه، سریع‌ترین روش جابه‌جایی بار بین استان‌ها را برای مشتریان انتخاب می‌کنند. هزینه باربری بین شهری از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان بار است. مناسب‌ترین تعرفه باربری بین شهری بر اساس آیین‌نامه اتحادیه باربران استانی تعیین می‌شود و مشتریان می‌توانند با آگاهی از عوامل موثر بر تعیین این تعرفه‌ها، نقل‌وانتقالی کم‌هزینه و ایمن را تجربه کنند. بر همین اساس در این مطلب از بارتو به عوامل موثر بر تعیین نرخ باربری بین شهری می‌پردازیم.

اگر نیاز دارید اطلاعات بیشتری درباره هزینه حمل و نقل بار شهری دارید ما سعی کردیم در مطلب ” هزینه باربری شهری ” اطلاعات جامعی درباره هزینه حمل بار بهتون بدیم.

لیست قیمت باربری بین شهری و شهرستان فرشاد ترابر حامد

اگر نیاز دارید اطلاعات بیشتری درباره هزینه حمل و نقل بدست بیارید ما سعی کردیم در مطلب ” تعرفه انواع روش های حمل و نقل ” اطلاعات جامعی درباره هزینه حمل بار بهتون بدیم.  

  شماره باربری    

” مقصد بارگیری تمام خدمات باربری فقط از تهران و کرج به سایر شهرهای کشور است “

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲ ۵۵۲۹۶۹۹۵

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود.

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

ماشین های سبک

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

مقصد

ماشین سبک

نیسانخاور ۳تنخاور مسقف
اراک۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۵۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰
اردبیل۳٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۹۰۰٫۰۰۰
ارومیه۳٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۹۰۰٫۰۰۰۶٫۷۰۰٫۰۰۰
اصفهان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۴۰۰٫۰۰۰۳٫۹۰۰٫۰۰۰
اهواز۴٫۰۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰
ایلام۳٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰
بوشهر۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۹۰۰٫۰۰۰
بیرجند۴٫۴۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۳۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
زاهدان۶٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۲٫۰۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰
ساری۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۰۰۰٫۰۰۰
سمنان۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۸۰۰٫۰۰۰
سنندج۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۲٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
شیراز۳٫۴۰۰٫۰۰۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۲۰۰٫۰۰۰
قزوین۱٫۷۰۰٫۰۰۰۲٫۴۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰
قم۱٫۶۰۰٫۰۰۰۲٫۵۰۰٫۰۰۰۲٫۶۰۰٫۰۰۰
کرمان۴٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۲٫۵۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
گرگان۲٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰
رشت۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰۴٫۲۰۰٫۰۰۰
مشهد۳٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۱۰۰٫۰۰۰۵٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۲٫۱۰۰٫۰۰۰۳٫۲۰۰٫۰۰۰۳٫۷۰۰٫۰۰۰
یزد۲٫۸۰۰٫۰۰۰۴٫۳۰۰٫۰۰۰۴٫۸۰۰٫۰۰۰

 

ماشین های سنگین

 

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری
اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

مقصد

نوع بارگیر

۶ چرخ (تک)۱۰ چرخ (جفت )ترانزیت
اراک۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۳۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
اردبیل۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
ارومیه۸٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰
اصفهان۵٫۵۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۸٫۸۰۰٫۰۰۰
اهواز۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
ایلام۸٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
بوشهر۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰
بیرجند۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱٫۵۰۰٫۰۰۰۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰
تبریز۶٫۲۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
خرم آباد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۹٫۸۰۰٫۰۰۰
زاهدان۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
زنجان۴٫۸۰۰٫۰۰۰۵٫۷۰۰٫۰۰۰۸٫۵۰۰٫۰۰۰
ساری۵٫۹۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سمنان۴٫۳۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۸۰۰٫۰۰۰
سنندج۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شهرکرد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۰۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
شیراز۸٫۳۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰۱۳٫۵۰۰٫۰۰۰
قزوین۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
قم۴٫۲۰۰٫۰۰۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰۶٫۵۰۰٫۰۰۰
کرمان۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰
کرمانشاه۶٫۸۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰
گرگان۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰
رشت۶٫۷۰۰٫۰۰۰۷٫۹۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مشهد۸٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰
همدان۴٫۷۰۰٫۰۰۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰۷٫۵۰۰٫۰۰۰
یزد۶٫۳۰۰٫۰۰۰۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

هزینه باربری بین شهری

شناخت هزینه باربری بین شهری چه مزایایی دارد؟

قیمت باربری بین شهری از جمله مهم‌ترین مواردی است که صاحبان بار برای انتخاب مرکز مناسب به آن توجه می‌کنند. شرکت‌های باربری بین شهری با ارائه خدماتی تخصصی برای نقل‌وانتقال اسباب بین استان‌ها، هزینه‌هایی متفاوت از خدمات شهری از مشتریان دریافت می‌کنند. شناخت هزینه باربری بین شهری علاوه بر شناخت بهترین مرکز مزایای دیگر نیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • مقایسه قیمت‌های مراکز مختلف
  • ایجاد توقعی منطقی برای دریافت خدمات
  • برنامه‌ریزی مالی برای بودجه اسبا‌ب‌کشی
  • انتخاب بهترین ماشین حمل بار بین شهری متناسب با بودجه مورد نظر

مجموعه‌های باربری معتبر با تنوع خدمات خود هزینه‌های مشتریان را تا حد قابل توجهی برای صاحبان بار کاهش می‌دهند. باربری بارتو به‌عنوان یک مرکز معتبر در زمینه خدمات درون‌شهری و بین شهری، با دریافت هزینه‌های منطقی، انواع بار‌های شما را به نقاط مختلف کشور ارسال می‌‌کند. شما می‌توانید برای آگاهی از هزینه‌های این خدمات، به صفحه هزینه حمل و نقل در سایت بارتو مراجعه کنید.

هزینه باربری بین شهری

عوامل موثر بر تعرفه باربری بین شهری

قیمت‌هایی که برای خدمات باربری بین شهری باید بپردازید، تابع عوامل مختلفی است. اتحادیه باربران کشوری متناسب با امکانات هر استان و بر اساس ویژگی‌های یک باربری ایمن و سریع، هزینه باربری بین شهری را تعیین می‌کند. در ادامه به مهم‌ترین متغیرهای تاثیرگذار در نرخ باربری بین شهری اشاره می‌کنیم.

۱٫ نوع ماشین باربری

بسیاری از هزینه‌های پرداختی برای حمل بار بین شهری، به نوع ماشین انتخابی وابسته است. در مسافت‌های بین شهری استانداردترین ماشین‌های حمل بار، ماشین‌های نیمه‌سنگین و سنگین هستند که متناسب با حجم بار و نوع آن، کاربردهای مختلفی دارند.

تعرفه باربری بین شهری برای استان‌های مختلف با توجه به میزان فاصله و مسافت با یکدیگر متفاوت است و برای آگاهی دقیق از این موضوع باید با کارشناسان باربری مد نظر تماس بگیرید. باربری بارتو به‌عنوان یک باربری معتبر، با تجهیز خود به جدیدترین و بهترین ماشین‌های باری، مسافت‌های طولانی را برای حمل بار بین شهری پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از خدمات متنوع این شرکت در این زمینه بهره‌مند شوید.

۲٫ فاصله میان نقطه مبدا تا مقصد

اصلی‌ترین عامل در تعیین نرخ باربری بین شهری، مسافت میان مبدا تا مقصد است. باربری‌ها برای تخمین هزینه‌های حمل بار بین شهری بر اساس هر کیلومتر، تعرفه‌ای را تعیین می‌کنند و پیش از شروع بارگیری به صاحبان بار قیمت نهایی را اعلام می‌کنند.

۳٫ وزن بار بر هزینه باربری بین شهری موثر است

افزایش وزن بار، به معنای بیشتر شدن قیمت باربری بین شهری است. بارهای سنگین خدمات بسته‌بندی دقیق‌تر، ماشین‌های باری سنگین‌تر، زحمت بیشتر برای بارگیری و تخلیه، مصرف سوخت بالاتر و زمان بیشتری را برای جابه‌جایی نیاز دارند.

شما می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات حمل‌ونقل بارتو، انواع بارهای خود را با استفاده از ماشین‌های پرقدرت نیمه‌سنگین و سنگین به مقصد مورد نظر بفرستید. اگر به دنبال نرخ دقیق باربری‌ها بر اساس میزان وزن بار هستید، مقاله مربوط در صفحه قیمت خدمات باربری در سایت بارتو به شما کمک می‌کند.

۴٫ شکل و نوع بار

برخی بارها جامد هستند و برخی دیگر خاصیت مایع دارند. بعضی محموله‌ها فاسدشدنی و مواد غذایی بوده و تعداد دیگری از بارها شامل شن و ماسه می‌شوند. شرکت‌های معتبر باربری برای هر یک از این محموله‌ها تعرفه باربری بین شهری متفاوتی در نظر می‌گیرند. بهترین راهکار برای کاهش هزینه‌ها و سلامت بار مشتریان، استفاده از ماشین‌های باری مناسب است که کاربرد مهم‌ترین آن‌ها در جدول زیر بیان شده است.

نوع ماشین باریکاربرد مورد استفاده در حمل بار بین شهری
خاور مسقفحمل انواع بار و مناسب‌ترین گزینه برای حمل اثاثیه منزل
خاور روبازحمل مصالح ساختمانی
خاور کمپرسیبرای حمل مصالح و سیمان و ماسه
خاور بغل بازشوحمل انواع میز و صندلی بزرگ و انواع بارهای سنگین
خاور یخچال‌دارحمل‌و‌نقل کالاهای فاسدشدنی و مواد غذایی

۵٫ ارزش بار؛ عامل مهم تعیین نرخ باربری بین شهری

یکی از عواملی که در افزایش هزینه باربری بین شهری دست کم گرفته می‌شود، ارزش و حساسیت بار است. شرکت‌های باربری برای حمل کالاهای دارویی یا بارهای قدیمی و آنتیک، دقت بالاتری به خرج می‌دهند. حمل این نوع بارها به دلیل فرایندهای تخصصی بسته‌بندی و جابه‌جایی متفاوت، تعرفه باربری بین شهری را افزایش می‌دهد.

۶٫ قیمت اتحادیه

اتحادیه‌های استانی متناسب با شرایط مجموعه‌های باربری در مراکز استان‌ها، نرخ‌های متفاوتی را برای ارائه خدمات حمل بار بین شهری در نظر می‌گیرند. این قیمت‌ها می‌تواند متناسب با فاصله مسافت، اعتبار باربری، خدمات ارائه‌شده و … متغیر باشد. بارتو با ارائه هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، آسان‌ترین روش حمل بار بین شهری را در اختیار صاحبان بار قرار می‌دهد.

۷٫ ساعات پایانی شب نرخ باربری بین شهری افزایش می‌یابد

اگر به هر دلیلی تمایل به جابه‌جایی بار در ساعات پایانی شب را داشته باشید، هزینه باربری بین شهری بیشتر می‌شود. فرایند نقل‌وانتقال بارها در این ساعات سخت‌تر است و به رانندگان باتجربه نیاز دارد که معمولا دستمزدهای بالاتری از دیگران دارند.

هزینه باربری بین شهری

لیست قیمت باربری بین شهری

ارائه یک لیست واحد برای قیمت باربری بین شهری، کاری دشوار است؛ زیرا تعداد بالای استان‌ها و مقصدهای مختلف هزینه‌های متفاوتی را نیاز دارد. برای دستیابی به لیستی جامع از خدمات باربری و آگاهی از تعرفه باربری بین شهری، می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان مجموعه بارتو بهره‌مند شوید.

باربری بین شهری مقرون‌به‌صرفه با خدمات حمل‌ونقل بارتو

شرکت‌های معتبر باربری در زمینه حمل بار بین شهری برای خدماتی که ارائه می‌‌دهند، باید مناسب‌ترین هزینه را از مشتریان دریافت کنند. قیمت‌های ارائه‌شده برای این خدمات باید تناسب کاملی با خدمات داشته باشند و با کاهش تعرفه‌ها، کیفیت خدمات ارائه‌شده کم نشود.

باربری بارتو یک باربری مطمئن است که در زمینه حمل بار شهری و بین شهری به نیازهای مشتریان خود پاسخ می‌دهد. مجموعه ما با برخورداری از بهترین ماشین‌های باری و فعالیت زیر نظر اتحادیه باربران، قیمت‌هایی مقطوع دارد. همچنین کارشناسان مجرب سایت ما، اطلاعات مفیدی را درباره تعرفه باربری بین شهری در اختیار شما قرار می‌دهند.

پرسش و پاسخ

تعرفه باربری بین شهری در فصول سرد سال چگونه است؟ به دلیل شرایط خاص جوی و نیاز به رانندگان باتجربه و ماشین‌های جدید، در این فصل‌ها قیمت باربری بین شهری بیشتر می‌شود. نرخ باربری بین شهری به چه عواملی بستگی دارد؟ مسافت، تجربه رانندگان، قیمت اتحادیه استانی، وزن و نوع بار و ارزش بار از جمله این عوامل هستند. هزینه باربری بین شهری چگونه محاسبه می‌شود؟ بر اساس هر کیلومتر طی شده، اتحادیه‌های استانی نرخ معینی را تعیین کرده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *