باربری از خاور شهر به شهرستان

خدمات باربری در خاور شهر

شهرک صنعتی خاور شهر یکی از پُررفت‌وآمدترین، بزرگ‌ترین و بهترین شهرک‌های صنعتی مرکز ایران است و محصولات تولیدشده در این شهرک باید روزانه به تهران و شهرستان‌های اطراف ارسال شود. همین مسئله باعث می‌شود خدمات باربری در خاور شهر اهمیت زیادی پیدا کند و کارفرماها و نهاد ارتباطی مرکزهای فعال در این شهر به‌دنبال مراکزی باشند که خدمات باربری صنعتی را در بالاترین کیفیت ممکن و به‌صورت تضمینی انجام می‌دهند. انجام خدمات باربری به‌شکل درست و اصولی از جهات زیادی اهمیت دارد که در ادامه قصد داریم در ارتباط با آن اطلاعاتی را به شما بدهیم. با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه باربری از تهران به سایر شهرها می‌توانید

به صفحه “تعرفه باربری بین شهری” مراجعه کنید. دقت کنید مبدا بارگیری “فقطاز تهران و کرج به سایر شهرهای کشور انجام میشود.

اثاث کشی فقط از تهران و کرج به شهرستان ها انجام میشود.

شماره رزرو ماشین

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

باربری از خاور شهر به شهرستان

اهمیت انجام خدمات باربری صنعتی به‌شکل درست و اصولی

به نظر شما، چرا باربری به شهرستان و تهران از شهرک‌های صنعتی اهمیت زیادی دارد و باید به‌شکل درستی انجام شود؟ پاسخ این پرسش واضح است. محصولاتی که در شهرک صنعتی تولید می‌شوند باید در صحت و سلامت کامل، بدون واردشدن خسارت و نقصی به شهرهای دیگر ارسال شوند. کوچک‌ترین خسارت و آسیبی می‌تواند هم مجموعه ارسال‌کننده و هم شرکت مقصد را متحمل هزینه‌های زیادی کند و تمام این مسائل به شرکت باربری و تعهداتش مربوط می‌شود. اینجا است که شما متوجه نقش مهم و اساسی فعالیت شرکت‌های باربری صنعتی می‌شوید و باید به‌دنبال مراکزی باشید که بتوانند از عهدۀ تهعدات و وظایف خود برآیند. حمل بار با بارتو خیال شما را قطعاً آسوده خواهد کرد!

باربری از خاور شهر به شهرستان

وظیفه شرکت‌های باربری صنعتی در قبال مشتری چیست؟

اما وظیفۀ شرکت‌های باربری صنعتی چیست و چه انتظاری باید از شیوۀ فعالیت این شرکت‌ها داشت؟ یقیناً شما زمانی که قصد دارید تعهداتی را برای خدمات باربری در خاور شهر امضا کنید، باید بدانید شرکت طرف قراردادتان چه وظایفی به عهده دارد و باید چه مسئولیت‌هایی را بپذیرد. بخشی از اصلی‌ترین وظایف شرکت‌های خدمات باربری عبارت‌اند از:

۱٫ اعلام هزینه‌های دقیق و درست به مشتری

اعلام هزینه‌های دقیق باربری به مشتری، یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت‌های خدمات باربری صنعتی است و این مسئله مهم باید در همان ابتدای فرایند انعقاد قرارداد حل شود؛ اما متأسفانه بعضی از شرکت‌های باربری از این وظیفه، شانه خالی می‌کنند و نرخ‌های دقیق را به مشتری اطلاع نمی‌دهند. این در حالی است که یقیناً چنین مسئله‌ای باعث خدشه‌دارشدن اعتماد مشتری می‌شود و بهتر است شرکت‌های حمل‌ونقل و خدمات باربری، از همان ابتدا با احتساب فاکتورهایی مانند مسافت، حجم بار، کیفیت بار، نوع ماشین باربری، تعداد کارگران و … هزینه نهایی را به‌طور دقیق محاسبه کنند و به مشتری اطلاع دهند. این می‌تواند باعث ایجاد یک حاشیه اطمینان بین شرکت و مشتری شود. حتی درصورتی‌که در فرایند انتقال بار، نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی باشد، مشتری با اعتماد به مجموعۀ خدمات باربری، این هزینه را پرداخت می‌کند.

۲٫ دادن مشاوره درست و اصولی به مشتریان

یکی دیگر از اصلی‌ترین وظایف شرکت‌های خدمات باربری صنعتی، دادن مشاوره درست به مشتریان پیش‌از انعقاد قرارداد است؛ اما متأسفانه برخی از شرکت‌های باربری که در این زمینه فعالیت می‌کنند به این مسئله مهم اهمیت چندانی نمی‌دهند و همین امر باعث می‌شود در ادامه مشکلات زیادی هم برای مشتری و هم برای مجموعه خدمات باربری پیش بیاید. مجموعه خدمات باربری فرشاد ترابر با نیروهای متخصص و باتجربۀ خود توانسته است درصد خطای این مشکلات را به صفر برساند و با ارائه پیشنهاداتی درباره مناسب‌ترین وسیله حمل‌ونقل، نوع بسته‌بندی محصولات، انتخاب بهترین تاریخ، ساعت و … موفقیت بسیاری در انتقال هرچه بهتر بار از مبدأ به مقصد کسب کند.

۳٫ انتخاب بهترین ماشین برای حمل بار

گزینه‌های زیادی برای انتخاب وسیله حمل‌ونقل بار وجود دارد. وانت، نیسان، کامیون و تریلی‌های بزرگ تنها بخشی از این وسایل نقلیه هستند که می‌توانند از مبدأ به مقصد بارها را جابه‌جا کنند؛ اما انتخاب گزینه مناسب از میان گزینه‌های موجود، اهمیت زیادی دارد و این وظیفۀ شرکت خدمات باربری است که بتواند با احتساب فاکتورهای مختلف، مناسب‌ترین خودرو را پیشنهاد دهد. به‌خصوص که برخی از مشتریان به‌دنبال کاهش هرچه بیشتر هزینه‌ها هستند و به‌همین‌علت می‌خواهند از ماشین‌های کوچک‌تر مانند وانت یا نیسان برای انتقال بار استفاده شود، درحالی‌که برخی از بارها به‌دلیل شکننده‌بودن، حجم زیاد و … اصلاً مناسب انتقال با خودروهای کوچک نیستند و ممکن است در مسیر به‌همین‌علت، دچار آسیب و حادثه شوند. شرکت‌های خدمات باربری حرفه‌ای به‌دلیل تجربه بسیاری که در این زمینه دارند می‌توانند مشاوره درست و اصولی به مشتری بدهند و او را برای انتخاب وسیلۀ نقلیه مناسب راهنمایی کنند. البته که شرکت‌های خدمات باربری حرفه‌ای و معتبر تنها برای افزایش سود خودشان دست به این اقدام نمی‌زنند و دقیقاً به‌همین‌علت است که مشتری باید به‌دنبال یک شرکت معتبر، معتمد و حرفه‌ای باشد.

باربری از خاور شهر به شهرستان

سخن پایانی

واضح است که انتقال بارهای صنعتی از مبدأ به مقصد، باید توسط شرکت‌های خدمات باربری حرفه‌ای انجام شود تا هم خسارات احتمالی به صفر برسد و هم بار صحیح و سالم بدون نگرانی به مقصد برسد. اگر قصد دارید قراردادی برای انجام خدمات باربری در خاور شهر منعقد کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از وظایف شرکت‌های باربری صنعتی آگاه باشید تا بتوانید با مناسب‌ترین هزینه، بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید. بارتو به فرشاد ترابر بسپار و دیگه  نگران چیزی نباش!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *