باربری از خوارزمی به شهرستان

خدمات باربری در خوارزمی

شهرک صنعتی خوارزمی یکی از شهرک‌های صنعتی نسبتاً جدید، بسیار فعال و مهم مرکز کشور است که در ۴۵ کیلومتری تهران واقع شده است. عمده فعالیت این شهرک، در زمینۀ مواد غذایی و صنایع دارویی است. یقیناً انتقال محصولات شهرک خارزمی به دیگر نقاط کشور نیاز به خدمات باربری تخصصی و حرفه‌ای دارد. خدمات باربری صنعتی، به کلیه فرایندهایی گفته می‌شود که در طی آن محصولات صنعتی یک شهرک، کارخانه و … بسته‌بندی و به دیگر مناطق کشور با وسایل حمل‌ونقل مناسب منتقل می‌شود. در ادامه قصد داریم در ارتباط با خدمات باربری در خارزمی و فرایندی که در طی باربری رخ می‌دهد، بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه باربری از تهران به سایر شهرها می‌توانید

به صفحه “تعرفه باربری بین شهری” مراجعه کنید. دقت کنید مبدا بارگیری “فقطاز تهران و کرج به سایر شهرهای کشور انجام میشود.

اثاث کشی فقط از تهران و کرج به شهرستان ها انجام میشود.

شماره رزرو ماشین

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

باربری از خوارزمی به شهرستان

خدمات باربری تخصصی شامل چه فرایندهایی می‌شود؟

مواد غذایی و صنایع دارویی تولیدشده در شهرک خارزمی باید به دیگر مناطق کشور ارسال شوند تا به‌دست فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، مراکز تجاری و در نهایت مردم برسند. اینجا است که پای خدمات باربری به شهرستان و استان‌های کشور مطرح می‌شود. باید ببینیم این محصولات چه فرایندی را طی می‌کنند تا به مناطقی که باید برسند.

۱٫ بسته‌بندی محصولات و چیدمان

یکی از خدماتی که عمده شرکت‌های باربری به‌درخواست کارفرما انجام می‌دهند، بسته‌بندی محصولات یا ارائه پیشنهادهایی برای هرچه بهتر انجام‌شدن این فرایند است. حتماً می‌دانید محصولات مختلف تفاوت ماهوی با یکدیگر دارند. برخی ممکن است شکننده باشند، برخی دیگر ممکن است نیاز به دمای خاصی داشته باشند و برخی دیگر ممکن است در حمل‌ونقل تغییر فرم دهند. شرکت‌های باربری صنعتی باید تمام این موارد را کاملاً مدنظر قرار دهند تا بار از مقصد تا مبدا بدون مشکل و ایجاد هرگونه خسارت انتقال داده شود. در حقیقت بسیاری از شرکت‌های باربری تلاش می‌کنند با ارائه کارتن‌های بسته‌بندی مناسب، محافظت از محصولات شکننده و چیدمان درست بسته‌های ارسالی، این خسارت‌ها را به صفر برسانند تا کارفرما با خیال راحت محصولات خود را به شهرستان‌های دیگر انتقال دهد، بدون این که نگرانی از بابت واردشدن صدمه به بار داشته باشد.

۲٫ حمل و جابه‌جایی بارهای سنگین

یکی دیگر از خدماتی که شرکت‌های باربری صنعتی حرفه‌ای و معتبر انجام می‌دهند، حمل و جابه‌جایی بارهای سنگین است. مشخصاً شرکتی که وظیفه ارائه خدمات باربری در خارزمی را می‌پذیرد، باید انتظار حمل‌ونقل بارهای سنگین را داشته باشد و برای آن تدابیری بیندیشد. واضح است که جابه‌جایی بارهای سنگین و بزرگ، سخت‌تر از بسته‌بندی‌های کوچک است و این فرایند نیاز به نیروی کار آموزش‌دیده، توانمند و حرفه‌ای دارد. شرکت‌های باربری صنعتی حرفه‌ای، اقدامات لازم برای چنین شرایطی را در دستور کار قرار می‌دهند و به‌این‌ترتیب می‌توانند خیال کارفرما را از انتقال درست و بدون مشکل بارهای سنگین صنعتی آسوده کنند. در واقع، شرکت‌های باربری صنعتی معتبر مانند فرشاد ترابر تلاش می‌کنند با ارائه خدمات و امکانات مناسب برای انتقال بین شهری و حتی برون شهری شرایطی را فراهم کنند که بار با هر ابعاد و وزنی به‌سلامت به مقصد برسد.

۳٫ اجاره کانتینر‌ با ابعاد مختلف

یکی دیگر از خدمات اصلی که شرکت‌های باربری صنعتی برای مشتریان خود ارائه می‌دهند، اجارۀ کانتینر است. در واقع بسیاری از این شرکت‌ها، فضایی را به‌منظور انبارکردن بارها و کالاها در نظر گرفته‌اند تا مشتری بتواند در صورت تمایل از این فضاها استفاده کند. فرایند اجاره کانتینر باید به‌شیوه‌ای انجام شود که در طی آن، کالاها دچار خسارت و صدمه نشوند و این هدف تنها با رعایت اصول اولیه و استفاده از نیروی کار حرفه‌ای محقق خواهد شد.

۴٫ ارائه خدمات با انجام تعهدات لازم

یکی دیگر از اقدامات اصلی و مهم شرکت‌های باربری صنعتی، ارائه خدمات با انجام تعهدات لازم است. شرکت‌های باربری موظف‌اند به تمام تعهداتی که در قرارداد ذکر شده است به‌طور کامل عمل کنند تا بار، بدون ایجاد خسارت و مشکلی از مبدا به مقصد برسد؛ چراکه در قبال این خدمات هزینه‌ای دریافت و قراردادی رسمی منعقد می‌شود. مشخصاً کارفرماها با توجه به شرایط مرکز صنعتی و محصولاتی که ارائه می‌دهند پیش‌از مراجعه به شرکت‌های باربری، برنامه‌ریزی‌هایی دارند و انتظار می‌رود تمام این برنامه‌ها موبه‌مو اجرا شود تا مرکز صنعتی نیز متحمل خسارت و پرداخت هزینه اضافی نشود.

باربری از خوارزمی به شهرستان

سخن پایانی

شهرک صنعتی خارزمی یکی از اصلی‌ترین شهرک‌های صنعتی اطراف تهران است که یقیناً برای انتقال محصولات خود باید از شرکت‌های باربری صنعتی کمک بگیرد. وظیفۀ شرکت‌های باربری در این روند، انتقال درست و بدون نقص محصولات به مقاصد تعیین‌شده است. انتظار می‌رود یک شرکت باربری حرفه‌ای مانند خدمات باربری بارتو و باربری در خارزمی که مدعی انتقال بارهای صنعتی با نهایت کیفیت است، بتواند این فرایند را بدون ایجاد خسارت و مشکلی انجام دهد. توصیه می‌کنیم حتماً پیش‌از عقد قرارداد با خدمات و وظایف شرکت‌های باربری آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *