باربری تهران به شیراز

باربری تهران به شیراز با پیشرفته‌ترین ماشین‌های باربری و رانندگان حرفه‌ای

بارتو با در نظر گرفتن اهمیت حمل و نقل انواع کالاها و محصولات در اقتصاد کشور در تلاش است تا با ارائه خدماتی باکیفیت و مطمئن، نیازهای مشتریان خود را به بهترین وجه برآورده کند. در همین راستا یکی از خدمات بارتو حمل و نقل بین شهری است که به کمک وسایل نقلیه‌ای مانند کامیون‌های باری، اتوبوس‌های مسافری و همینطور ون‌های باری صورت می‌گیرد. یکی از خدمات بارتو حمل انواع بار به شیراز است و با توجه به تعدد صنایع و محصولات کشاورزی در این شهر، نیاز به استفاده از خدمات یک باربری قابل اطمینان مانند بارتو بیش از پیش احساس می‌شود. در این مطلب از سایت بارتو قصد داریم شما را با فرایند باربری تهران به شیراز آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه باربری از تهران به سایر شهرها می‌توانید

به صفحه “تعرفه باربری بین شهری” مراجعه کنید. دقت کنید مبدا بارگیری “فقط” از تهران و کرج به سایر شهرهای کشور انجام میشود.

اثاث کشی فقط از تهران و کرج به شهرستان ها انجام میشود.

شماره رزرو ماشین

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

حمل بار از تهران به شیراز با چه خودروهایی ممکن است؟

باربری تهران به شیراز مجموعه بارتو با خودروهای مختلفی به تناسب نوع و حجم بار انجام می‌شود. به طور کلی به هر میزان که حجم یک بار بیشتر باشد، خودروهای به مراتب بزرگ‌تری نیز برای حمل انتخاب می‌شوند تا بتوان به صورت یکجا لوازم را جابه‌جا کرد. ضمنا به‌کارگیری ماشین‌های سرپوشیده هم باعث شده تا بارتو در هر شرایط آب و هوایی بتواند عملیات حمل و نقل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در ادامه ضمن معرفی موردی این خودروهای باربری، شما را با چگونگی نقل و انتقال بار توسط این خودروهای باربری آشنا خواهیم کرد.

خودروهای مورد استفاده در باربری تهران به شیراز به شرح زیر هستند:

  • وانت بار
  • نیسان بار
  • خاور
  • کامیون
  • تریلی

وانت مزدا

۱- باربری تهران به شیراز با استفاده از وانت

وانت یکی از پرکاربردترین خودروهای باربری در مسیر تهران به شیراز است که تحمل وزن آن تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم است. به این ترتیب امکان حمل بارهایی مانند کارتن، مبلمان سبک، میز، کمد، صندلی، فرش، یخچال، کابینت، تلویزیون، لوازم وزشی و انواع دستگاه‌های الکترونیکی با استفاده از آن وجود دارد.

نیسان دوگانه شرکتی

۲- باربری تهران به شیراز با نیسان

جابه‌جا کردن بار نیسان بهترین گزینه به منظور حمل و نقل وسایل مختلف در سطح شهرهای شلوغ و همینطور انتقال بار از شهری به شهر دیگر مانند تهران به شیراز است. چرا که این خودرو ظرفیت حمل بار بسیار بالایی داشته و بهریتن راهکار برای جابه‌جا کردن اثاثیه منزل در حجم پایین به شمار می‌آید.

در مجموعه بارتو حمل بار با نیسان چادردار و بدون چادر انجام می‌شود. ابعاد اتاق بار این خودروی باربری ۱٫۵ در ۲ متر است و معمولا از آن برای حمل اثاثیه منزل، مواد غذایی خشک و همینطور محصولات و بارهای تجاری که وزن و حجم کمی دارند، استفاده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای نیسان بار مجموعه بارتو و اطلاع از تعرفه حمل بار با استفاده از این خودروی باربری می‌توانید به صفحه باربری با نیسان مراجعه کنید.

مشخصات ماشین خاور

۳- حمل بار از تهران به شیراز با خاور

از خاور با هدف نقل و انتقال بارهای سنگین و نیمه سنگین به شهر شیراز استفاده می‌شود که در دو نوع خاور و مسقف موجود است. اصولا از خاورهای روباز برای حمل کالاهایی با حساسیت کمتر و خاور مسقف برای انتقال اثاثیه منزل استفاده می‌کنند.

ضمنا برای حمل بارهایی با وزن ۳٫۵ تا ۴ تن هم از خاور استفاده خواهد شد. البته باید به این مساله هم اشاره کنیم که شما در صورت تمایل قادر هستید درخواست پوشش چادر برزنتی نیز داشته باشید تا از محموله شما به خوبی محافظت شود که این مزیت قطعا در برآورد هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. برای آشنایی با انواع خاورهای مجموعه بارتو و همینطور ظرفیت بار آن‌ها می‌توانید به صفحه باربری با خاور مراجعه کنید.

کامیون تک محور

۴- باربری تهران به شیراز با کامیون

در بسیاری از موارد مراکز باربری برای جابه‌جا کردن بارهایی سبک و نیمه سنگین از مدل‌های مختلف وانت و خاور استفاده می‌کنند. اما زمانی که قصد حمل بارهایی حجیم و سنگین را داشته باشید باید به سراغ وسایل نقلیه سنگینی مانند کامیون بروید. کامیون تک یا ۶ چرخ نوعی خودروی باربری است که برای حمل کالاها و محموله‌های سنگین استفاده می‌شود. در حمل بار تهران به شیراز نیز از این وسیله باربری برای حمل کالاهای تجاری و غیره استفاده می‌شود که بارهایی تا وزن ۱۰ تن را با تک جابجا می‌کنند.

باربری با کامیون ۱۰ چرخ یا کامیون جفت، برای حمل کالاهایی تا وزن ۱۵ تن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتاق بار کامیون جفت از تک مقدار فضای بیشتری دارد. تعرفه حمل بار با هر کدام از انواع این خودروها متفاوت است و کارشناسان بارتو با توجه به نوع محموله‌تان در انتخاب نوع وسیله باربری راهنمایی خواهند کرد تا متحمل هزینه اضافه نشوید. برای شناخت ویژگی‌های کامیون‌های مرکز باربری بارتو می‌توانید به صفحه حمل بار با کامیون مراجعه کنید.

حمل بار با تریلی

۵- حمل بار به شیراز با تریلی

یکی از خودروهای باربری محبوب برای جابه‌جایی انواع محموله از تهران به شیراز، تریلی است. این خودروهای باربری به علت سازگاری و راحتی در زمینه حمل بار از خودروهایی کارآمد به شمار می‌آیند. از جمله انواع تریلی‌های مورد استفاده در بارتو برای حمل بار به شیراز می‌توانیم به تریلی کفی، تریلی لبه‌دار و همینطور تریلی ترانزیت چادری اشاره کنیم. تریلی کف ظرفیت بارگیری تا سقف ۹۶ تن، تریلی لبه‌دار تا ۴۰ تن و تریلی‌های ترانزیت چادری ظرفیت حمل بار تا ۲۲ تن را دارند. برای آشنایی هر چه بیشتر با مزایای تریلی بار بارتو می‌توانید به صفحه حمل بار با تریلی مراجعه کنید.

هزینه باربری تهران به شیراز

هزینه باربری از تهران به شیراز چقدر است؟

به طور تعرفه جابه‌جایی بار از تهران به شهر شیراز تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و به همین خاطر نمی‌توامنیم در این زمینه قیمتی واحد را ارائه کنیم. در حقیقت بعد از در نظر گرفتن مواردی که در ادامه این بخش به شما خواهیم گفت، کرایه حمل بار از تهران به شیراز مشخص می‌شود.

یکی از این عوامل بعد مسافت خواهد بود که طبیعتا به هر میزان که این مسافت بیشتر باشد، هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. موضوع بعدی آب و هوا است و در نهایت نیز باید به نوع وسیله انتخابی باربری و همچنین نوع، ارزش و حجم بار مورد نظر اشاره کنیم.

باربری تهران به شیراز را به بارتو بسپارید

اولین گام برای انتخاب شرکت مناسب باربری تهران به شیراز تحویل بیمه‌‌نامه و بار‌نامه معتبر در شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را خواهد داد که بار یا محصول شما تضمین شده به مقصد تحویل داده می‌شود. این نکته از مهم‌ترین خصوصیات یک شرکت مطمئن باربری است. حمل و نقل بارتو یکی از برترین مراکز حمل انواع بار در کشور است که باربری شما به شهر شیراز را از مبدا تهران با استفاده از به‌روزترین خودروهای باربری انجام می‌دهد.

سوالات متداول

مسیرهای باربری تهران به شیراز کدام موارد هستند؟

به طور کلی باید بگوییم که دو مسیر برای باربری تهران تا شیراز وجود دارد؛ مسیر اول ۹۳۲ کیلومتر و مدت ۱۰ ساعت است و از شهرهای قم، کاشان، نطنز، شاهین شهر، اصفهان، شهرضا، آباده، صفاشهر، مرودشت می‌گذرد. مسیر دوم نیز ۹۲۴ کیلومتر و ۱۱ ساعت ۴۶ دقیقه خواهد بود و از شهرهایی مانند ساوه، سلفچگان، دلیجان، میمه، فولادشهر، بروجن و یاسوج عبور می‌کند.

چه عواملی بر تعرفه حمل بار به شیراز تاثیر می‌گذارند؟

از عوامل موثر بر کرایه حمل بار به شیراز می‌توانیم به نوع و حجم بار، زمان و همینطور خودروی مورد استفاده برای حمل بار اشاره کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *