حمل بار با نیسان – خدمات باربری با نیسان

حمل با ماشین نیسان ۲ تن

اسباب‌کشی و حمل انواع بارها در شهرهای شلوغ و پرتردد امروزی مشکلات فراوانی دارد و فرایندی بسیار زمان‌بر است. نگرانی از آسیب رسیدن به بار و نرسیدن به موقع آن به مقصد مورد نظر از جمله نگرانی‌هایی به‌شمار می‌آیند که افراد برای جابه‌جایی بار و وسایل خود با آن‌ها مواجه هستند. حمل بار با نیسان بهترین راه‌حل برای جابه‌جایی وسایل مختلف در سطح شهرهای شلوغ امروزی و همچنین انتقال بار از شهری به شهر دیگر است. خودرو نیسان ظرفیت حمل بار بسیار بالایی دارد و بهترین گزینه برای جابه‌جایی اثاثیه منزل در حجم پایین به شمار می‌رود. در این مطلب با عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌ها و مزایای استفاده از این وسیله نقلیه برای حمل بار در باربری بارتو آشنا می‌شویم.

ما در مطلب مجزایی در مورد حمل بار با انواع ماشین ها صحبت کردیم که د رصورت نیاز میتوانید وارد صفحه ” انواع ماشین های حمل بار ” شوید.

حمل بار با نیسان در مدل های مختلف انجام میشود:

  • حمل بار با نیسان با چادر
  • حمل بار با نیسان بی چادر
  • حمل بار با نیسان با حفاظ

حمل بار با نیسان فقط از مبدا کرج یا تهران به شهرستان ها انجام میشود. حمل بار با نیسان در داخل شهر انجام نمیشود

شماره رزرو ماشین نیسان

:: روی شماره کلیک کنید ::

مسعود اکبری: ۰۹۱۲۲۵۲۰۵۳۶

مهدی اکبری: ۰۹۱۲۲۴۰۷۶۱۶

تلفن ثابت: ۵۵۲۹۶۹۹۲۵۵۲۹۶۹۹۵

هزینه باربری نیسان

قیمت ها نسبت به نوع بار حدودی بوده و احتمال ۱۰% بالا یا پایین شدن آن وجود دارد

لیست قیمت شرکت حمل ونقل فرشاد ترابر برای کالاهای تجاری

اعلام اولیه کرایه انواع بارگیر

 

مقصد

نوع بارگیر

نیسان

اراک

۲٫۱۰۰٫۰۰۰

اردبیل

۳٫۰۰۰٫۰۰۰

ارومیه

۳٫۰۰۰٫۰۰۰

اصفهان

۲٫۰۰۰٫۰۰۰

اهواز

۴٫۰۰۰٫۰۰۰

ایلام

۳٫۳۰۰٫۰۰۰

بوشهر

۴٫۵۰۰٫۰۰۰

بیرجند

۴٫۴۰۰٫۰۰۰

تبریز

۲٫۸۰۰٫۰۰۰

خرم آباد

۲٫۵۰۰٫۰۰۰

زاهدان

۶٫۰۰۰٫۰۰۰

زنجان

۲٫۰۰۰٫۰۰۰

ساری

۲٫۱۰۰٫۰۰۰

سمنان

۱٫۷۰۰٫۰۰۰

سنندج

۲٫۵۰۰٫۰۰۰

شهرکرد

۲٫۴۰۰٫۰۰۰

شیراز

۳٫۴۰۰٫۰۰۰

قزوین

۱٫۷۰۰٫۰۰۰

قم

۱٫۶۰۰٫۰۰۰

کرمان

۴٫۲۰۰٫۰۰۰

کرمانشاه

۲٫۵۰۰٫۰۰۰

گرگان

۲٫۳۰۰٫۰۰۰

رشت

۲٫۱۰۰٫۰۰۰

مشهد

۳٫۲۰۰٫۰۰۰

همدان

۲٫۱۰۰٫۰۰۰

یزد

۲٫۸۰۰٫۰۰۰

 

حمل بار با نیسان با چادر و حمل بار با نیسان بی چادر

خودروی نیسان همواره به خاطر ظرفیت حمل بار بالای خود در مقایسه با سایر وانت‌ها شناخته می‌شود. انواع نیسان‌ها از قابلیت حمل ۲ تن بار برخوردار هستند و می‌توانند لوازم و وسایل مختلفی را جابه‌جا کنند. اما پرسشی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود، این است که از این وسیله نقلیه برای حمل چه بارهایی استفاده می‌شود؟

به طور کلی شما برای حمل بار با نیسان در مورد نوع بار محدودیت خاصی ندارید و نکته‌ای که بیشتر باید به آن توجه داشته باشید، حجم و وزن بار مورد نظر است. معمولا از انواع وانت‌ها برای جابه‌جایی بارهای در حجم کم تا متوسط استفاده می‌شود و برای حمل بارهایی با حجم بیشتر باید از انواع کامیونت، خاور و کامیون استفاده کرد. ما در باربری بارتو از انواع نیسان با چادر و بی چادر برای جابه‌جایی طیف وسیعی از بارها و وسایل استفاده می‌کنیم که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‎‌کنیم.

اسباب‌کشی با نیسان

بدون شک یکی از مهم‌ترین کاربردهای نیسان حمل و جابه‌جایی اثاث منزل است. از آنجا که حمل بار با نیسان در مقایسه با انواع کامیونت و خاور مقرون به صرفه‌تر است، بسیاری از افراد برای اسباب‌کشی و حمل اثاث منزل با توجه به نیاز خود از انواع نیسان با چادر و بی چادر استفاده می‌کنند. اگر حجم اثاث منزل شما زیاد نیست و می‌توان آن‌ها را در یک نیسان جا داد، پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود از همین راه استفاده کنید.

این وسیله نقلیه می‌تواند انواع وسایل منزل را حمل کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • انواع یخچال‌ها
  • میز نهارخوری
  • فر و اجاق گاز
  • فرش‌ها و موکت‌ها
  • تلویزیون و میز تلویزیون
  • ماشین لباسشویی
  • کمد و دراور

حمل انواع پوشاک و منسوجات با خودروی نیسان

بسیاری از کارگاه‌های تولید پارچه و لباس محصولات خود را در حجم بالا و به صورت عمده به فروش می‌رسانند. به همین علت این کارگاه‌ها برای رساندن محصولات خود به دست مشتریان و مغازه‌داران باید از خدمات نقل و نقل یک شرکت باربری معتبر مانند باربری ما یعنی بارتو استفاده کنند تا بار خود را به سلامت به مقصد مورد نظر برسانند.

همان‌طور که می‌دانید جنس پوشاک مختلف به گونه‌ای است که ممکن است در صورت قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی مانند باران یا نور شدید خورشید خراب شوند و کیفیت خود را از دست بدهند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، در حوزه پوشاک و منسوجات از خدمات حمل بار با نیسان چادر دار استفاده می‌شود تا بتوان از محصولات در برابر این عوامل محافظت کرد.

نیسان

حمل وسایل و ابزارآلات کارگاهی با خودروی نیسان

یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای حمل بار با نیسان جابه‌جایی ابزار و ماشین‌آلات کارگاهی است. همان‌طور که اشاره کردیم، هر خوردروی نیسان قابلیت حمل ۲ تن بار برخوردار است و می‌تواند به سادگی لوازم و وسایل کارگاه‌های چوب‌بری، انواع چرخ خیاطی صنعتی و دستگاه‌های بسته‌بندی را جابه‌جا کند. در نتیجه اگر شما قصد نقل مکان به کارگاه جدیدی را داشته باشید یا بخواهید روی پروژه جدیدی در یک منطقه جغرافیایی خاص شروع به کار کنید، می‌توانید از نیسان برای حمل بار خود استفاده کنید.

اسباب‌کشی با نیسان

حمل بار با نیسان چه مزایایی دارد؟

اگر در طول روز برای انجام امور روزمره خود از خانه خارج شوید، بدون شک با یک خودروی نیسان که مشغول حمل بار یا اسباب‌کشی است، مواجه می‌شوید. یکی از دلایل محبوبیت حمل بار با نیسان قابلیت جابه‌جایی انواع مختلف بارها با هر حجم وشکل ظاهری تا وزن ۲۰۰۰ کیلو‌گرم است. اما ظرفیت حمل انواع مختلف بارها تنها ویژگی مثبت این وسیله نقلیه نیست.

ترافیک یکی از مشکلات همیشگی شهرهای بزرگی مانند تهران به شمار می‌آید که می‌تواند اسباب‌کشی را به فرایندی طاقت‌فرسا و بسیار زمان‌بر تبدیل کند. ترافیک نه تنها در هنگام اسباب‌کشی، بلکه برای جابه‌جایی بارهای دیگر نیز تمامی برنامه‌ریزی‌های شما بر هم می‌زند و می‌تواند خسارت‌های بزرگی را برای شما در پی داشته باشد. استفاده از وسایل حمل و نقل بزرگی مانند کامیون خاور در این ترافیک‌های سنگین تنها باعث طولانی‌تر شدن روند باربری می‌شود. به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که بارهای خود را با استفاده از خودروی نیسان جابه‌جا کنند تا سریع‌تر به مقصد برسند.

خودروی نیسان

شما با استفاده از خدمات حمل بار با نیسان ما در مجموعه بارتو، علاوه‌بر جابه‌جایی سریع و راحت بار از خدمات دیگری نیز بهره‌مند می‌شوید که عبارتند از:

  • استفاده از نیروی کار ماهر، باتجربه و امانت‌دار برای حمل بار
  • بسته‌بندی وسایل منزل
  • امکان استفاده از نیسان با چادر و بی چادر بنا به درخواست مشتری
  • قابلیت استفاده از خدمات تکنسین فنی
  • ارائه زمان‌بندی دقیق برای تحویل بار

 

حمل بار با نیسان با چادر و بی چادر به مناطق مختلف استان تهران

یکی از مشکلات شرکت‌های باربری محدود بودن مناطق تحت پوشش آن‌ها است. به همین علت زمانی که شما قصد اسباب‌کشی از غرب به شرق استان تهران را داشته باشید، برای پیدا کردن یک باربری مناسب به مشکل می‌خورید. یکی از دلایل تمایز باربری بارتو امکان استفاده از خدمات حمل بار با نیسان در تمامی مناطق استان تهران است. در جدول زیر با برخی از محله‌های تحت پوشش بارتو در مناطق مختلف تهران آشنا می‌شویم.

شمال تهرانشرق تهرانجنوب تهرانغرب تهران
ونکهرویجوادیهکوی نصر
تجریشعلم و صنعتمولویشهرآرا
دروستهرانپارسراه‌آهنچیتگر
میردامادنارمکفلاحصادقیه
و … و …و …و …

عوامل تاثیرگذار بر محاسبه هزینه حمل بار با نیسان

بسیاری از افراد برای اسباب‌کشی و حمل بارهای خود به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌ها هستند. اطلاع از عوامل تاثیرگذار بر تعرفه حمل بار با نیسان می‌تواند به شما کمک کند تا برآورد دقیقی از هزینه‌های خود داشته باشید و با انتخاب مناسب‌ترین خدمات از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. عواملی مانند خدمات بسته‌بندی، تعداد کارگران، مسافت، شرایط آب‌وهوا و … از جمله عواملی هستند که می‌توانند مقدار هزینه‌های شما در هنگام حمل بار را افزایش دهند.

مسافت از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت حمل بار با نیسان است

زمانی که شما برای اسباب‌کشی و حمل بار با یک شرکت باربری تماس می‌گیرید تا از خدمات آن‌ها استفاده کنید، احتمالا اولین پرسشی که از طرف کارشناسان باربری مطرح می‌شود این است که مبدا و مقصد شما برای حمل بار با نیسان چه مقدار از یکدیگر فاصله دارند؟ زیرا مسافت یکی از کلیدی‌ترین پارامترها برای محاسبه هزینه‌های باربری است. مطمئنا هرچه این مسافت بیشتر باشد، هزینه‌های شما برای جابه‌جا کردن بار نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت حمل بار با نیسان

نقش تعداد کارگر و مدت زمان ارائه خدمات در محاسبه هزینه‌ها

اصولا یک خودروی نیسان نمی‌تواند بدون کمک کارگران و راننده به تنهایی بار و وسایل شما را جابه‌جا کند. شما باید با توجه به حجم بار خود از تعداد مشخصی از کارگران برای حمل بار با نیسان استفاده کنید. معمولا برای جابه‌جایی بار با این وسیله نقلیه از سه یا چهار نیروی کار استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که دستمزد این کارگران به صورت ساعتی محاسبه می‌شود. در نتیجه هر قدر پروسه اسباب‌کشی و جابه‌جایی بار طولانی‌تر شود، شما باید دستمزد بیشتری را به کارگران پرداخت کنید. پس پیشنهاد می‌شود برای برآورد هزینه‌های خود به عنصر زمان‌بندی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خدمات بسته‌بندی

معمولا برای جلوگیری از آسیب دیدن بار و لوازم حساس در داخل نیسان‌ها از چندین لایه پتو و پوشش محافظ استفاده می‌شود. اما برخی از افراد تمایل دارند که برای اطمینان از سالم ماندن بارهای خود از بسته‌بندی‌های مناسب استفاده کنند. یکی از خدمات حمل و نقل ما در بارتو بسته‌بندی وسایل مختلف با استفاده از بهترین کارتن‌های چندلایه و انواع پلاستیک‌های حباب‌دار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها است. مطمئنا استفاده از این خدمات باعث افزایش هزینه‌های شما در زمان حمل بار با نیسان خواهد شد.

حمل بار با نیسان

خدمات حمل بار با نیسان در باربری بارتو

خودروی نیسان به دلیل ظرفیت بالای خود در حمل بار، یکی از کاربردی‌ترین وسایل حمل و نقل بار به شمار می‌آید. از مهم‌ترین مزایای حمل بار با نیسان می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ اشاره کرد. بارتو با برخورداری از ناوگان حمل و نقل پیشرفته و یک تیم مجرب و حرفه‌ای، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های باربری استان تهران شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه‌های جابه‌جایی بار با خودروی نیسان با کارشناسان ما در بارتو تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا برای حمل بار با نیسان در باربری بارتو وسایل را بیمه می‌کنند؟

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات حمل و نقل ما در بارتو تمامی وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را با خیال راحت بیمه کنید و نگران آسیب دیدن یا گم‌شدن آن‌ها نباشید.


شرایط آب‌وهوا چه تاثیری بر محاسبه هزینه حمل بار دارد؟

شرایط آب‌وهوایی نامساعد پروسه جابه‌جایی بار توسط کارگران را دشوارتر می‌کند و آن‌ها برای حمل بار باید دقت و توجه بیشتری به خرج دهند.